Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan prisene på decleor produkter er hos strawberrynett sammenliknet med salongpriser her hjemme? Er det mye dyrere her hjemme eller er det liten forskjell. Brukte en del fra Decleor før, men husker ikke helt hvordan prisene var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dyrere i salongene. Husker ikke hvor mye, men endel. Jeg har enda ikke kommet over noe som er dyrere på strawberrynet. Det jeg bruker mest er darphin, og kremene er mer enn 150 kr billigere sist jeg sammenlignet.

Skrevet

Strawberrynet er billigere. Men pakkene blir ofte stoppet i tollen. Må du betale mva og gebyr til posten så blir prisen omtrent den samme som i salong i Norge.

(Det er de færreste av Decleor sine produkter som koster under kr 200, selv på Strawberrynett, så det blir gambling på om man må betale mva eller ikke)

Skrevet
Strawberrynet er billigere. Men pakkene blir ofte stoppet i tollen. Må du betale mva og gebyr til posten så blir prisen omtrent den samme som i salong i Norge.

Utfra tidligere innlegg har jeg forstått det slik at SN refunderer evt utlegg man måtte ha hvis pakken blir stoppet i tollen...stemmer dette og hvordan fungerer dette i praksis ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...