Gjest ts Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Hei, vi har tenkt til å dra på tur med jenta til samboeren min om ikke lenge. I den forbindelse så kikker vi på noen hoteller med kingsizebed, uten mulighet for ekstra seng. Jenta er nå syv og reisen vil skje mens hun er 7-8år. Er det problematisk at vi alle sover i samme seng så lenge hun selv syntes det er greit? Hvor lenge syntes dere at barna kan sove i voksensengen?
antibac Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Er det noe stress da? Ser ikke helt problemet. Hadde vært noe annet hvis hun sov i deres seng hele tiden hjemme, men for en liten tur er det vel ikke så farlig. Endret 26. desember 2012 av antibac 1
Gjest Eld Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Kan være at hotellet ikke tillater 3 personer i et rom beregnet på 2 dersom det ikke er mulighet for ekstraseng. Utenom det ser jeg ikke problem med det.
Eliza Doalot Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Som Eld sier så godtar de fleste hoteller ikke barn over en viss alder i foreldresengen, og selv om det går greit ville jeg likevel tatt en nøye vurdering mhp søvnkvaliteten dere alle kommer til å få. En kingsize-seng er vel 180 bred, mao ikke kjeeeempestor, og derer får sannsynligvis ikke egen pute og dyne/teppe til barnet. Jeg vet med meg selv at jeg ikke ville sovet godt sånn, men det variere selvfølgelig fra person til person. Utover det har jeg ingen problem med at barnet sover i voksensengen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 Hei, vi har tenkt til å dra på tur med jenta til samboeren min om ikke lenge. I den forbindelse så kikker vi på noen hoteller med kingsizebed, uten mulighet for ekstra seng. Jenta er nå syv og reisen vil skje mens hun er 7-8år. Er det problematisk at vi alle sover i samme seng så lenge hun selv syntes det er greit? Hvor lenge syntes dere at barna kan sove i voksensengen? Så lenge de som skal være i sengen faktisk får sove, at det ikke blir altfor trangt.... Anonym poster: 6c36ab8edd7a9b4c5c4025ac19d24b7f
Gjest TS Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 Takk for svar dere! Kanskje bare jeg som har blitt litt skrudd etter å ha vært for mye inne på KG - 'alt' er feil Ang. søvnkvalitet så vil dette kun gjelde et par dager av ferien da vi tenker å reise litt rundt, så tror at det går greit. Takk :-)
Thomasine Skrevet 27. desember 2012 #8 Skrevet 27. desember 2012 Hahaha...da er dere heldige som snakker om søvnkvaliteten! Eldstemann i heimen er 15 og kom hver BIDIGE natt inn til oss til han var 11. Mellomsten kom sjelden og nå har vi en 4-åring som kommer hver BIDIGE natt!! Har ikke hatt en kvalitetsnatt i heimen på det jeg kan huske!! (Kanskje derfor jeg verdsetter jenteturene mine...? ) Og, ja - de følges tilbake til egen seng...men det er bare så så mange ganger vi gidder vandre natterstid...Trenger ikke tips nei... Men over til TS spørsmål: Tror ikke du får lov til å bestille rom og ha 7-åringen i senga, nei...der går vel grensen opptil 2 år de fleste steder. Samme probem har vi hatt når vi skal på korte hotellopphold. Minsten ligger jo hos oss okke som - likevel har vi endt om med 2 hotellrom...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå