Gå til innhold

Attraktive menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Om du som (heteroseksuell :P) kvinne ser ein mann for første gong som etter din smak er godt over gjennomsnittet (kanskje heilt i toppsjiktet) attraktiv/heit/osb. i utsjånad på ein stad som i utgangspunktet gjerne ikkje er ideell for flørting/sosialisering; slik som for eksempel på eit kjøpesenter, på veg ned ei gate, i ein stor førelesingssal, i jobbsamanheng (gjerne ikkje ein kollega) og liknande, korleis reagerer du då? Tenker du berre at «han såg ikkje verst ut» og det er alt, eller noko meir? Er det liten eller stor forskjell i reaksjonen din på ein mann som er midt på treet og ein som er «høgt oppe i det»?

Tenker på ubevisste så vel som bevisste reaksjonar.

Endret av Mannskonto
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel hendt 2-3 ganger at jeg har sett en så attraktiv mann (inkl utstråling og alt det) at jeg kan gå å fantasere om han resten av dagen og nå og da i senere tid. En av disse måtte jeg snakke med på en mer proff måte, men klarte ikke slutte å smile og le. Aldri skjedd meg før. :fnise:

Andre kjekke menn tenker jeg bare "Rawr" om før jeg glemmer det. Kanskje dukker de opp senere om jeg fantaserer. Andre menn legger jeg som regel ikke merke til.

Midt på treet menn i andres øyner kan være veldig kjekke i mine øyner også, så kjekkere enn gjennomsnittet gjelder kanskje ikke.

Anonym poster: 4615c9f90f40e6b572c0528bacdc39f6

Gjest Svampebob1
Skrevet

Det hender jeg titter litt og tenker "Han der var jaggu kjekk. Skal vedde på at han er populær hos damene!".

Vent.. Var det bare kvinner som skulle svare på denne? ;-)

• Liker 1
Skrevet

Det hender jeg titter litt og tenker "Han der var jaggu kjekk. Skal vedde på at han er populær hos damene!".

Sikkert mange menn som tenker det samme når de kikker på deg også.
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Godt spørsmål egentlig.

Kan jo bare snakke for meg selv. Jeg møter mange menn i jobbsammenheng. En mengde pene menn. Disse er 'bare' pene, noen tilogmed svært pene.

En meget sjelden gang, ikke så ofte som en gang i året engang, kan jeg være å heldig å møte en vakker mann.

- når er jo selvsagt begrepet 'vakker' her min egen definisjon, og mye av hans mentale kapasitet speiles også i dette.

Møter øynene mine en vakker mann så blir jeg satt ut. Avhengig av hva som finner sted rundt meg så kan jeg bli stående frosset til bakken en stund mens jeg bare tar inn synet.

Er dette i offentlighet, på en butikk, en cafè el.l så får han være i fred. Er det i proff. sammenheng så kan det fint tenkes jeg får lyst til å ta en pauseprat med ham for å finne ut bittelitt mer om ham.

Uansett antar jeg at han ikke er ledig. Vakre menn er svært sjelden ledige så det er ingen grunn til å innbille seg noe.

Skrevet (endret)

Driver ikke og kikker etter ham, nei.

Tja, det er ein reaksjon heilt i den eine enden av skalaen. Mellom det å berre legga merke til at nokon ser bra ut og det å aktivt sjå etter/snu seg etter ein slik person finst det jo eit spektrum av meir subtile og/eller diffuse reaksjonar.

Midt på treet menn i andres øyner kan være veldig kjekke i mine øyner også, så kjekkere enn gjennomsnittet gjelder kanskje ikke.

Ja, om ein ikkje sjølv synest at personen er attraktiv, er det jo ikkje rart om ein ikkje reagerer, og vice versa. :wink: Så det er det personlege gjennomsnittet eg tenker på.

Fritt for du, hehe.

Endret av Mannskonto
Skrevet

Ser jeg en veldig fin deilig mann, regner jeg med at han er opptatt.

Men hender jeg kikker litt ekstra på han likevel :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å la være å stirre... Hender de ser litt rart på meg og lurer på hva jeg glor på

Men det stopper alltid der. Jeg har vel til den dag i dag aldri gått bort og prøvd å starte en samtale, uansett hvor lekker personen er. Jeg satser på at en dag kommer tankeoverføringen til å virke, sånn at han tar initiativ :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg reagerer heller når jeg ser en skikkelig hunk av en mann som passerer forbi med sammen med en kvinne som er helt normal utseendemessig eller kanskje litt mindre pen.. Da tenker jeg at her vant kjærligheten.. og noen ganger tenker jeg at hun kanskje har mye penger :P

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke ofte jeg ser en mann som for meg er i toppsjiktet.. Så når det først skjer så gir jeg han nok et blikk eller to ekstra. Kanskje til og med ti :fnise: Men jeg gjør aldri noe mer enn det, uansett hva slags situasjon jeg ser han. Jeg tenker automatisk at han er uoppnåelig.

• Liker 1
Skrevet

Hehe:) Jeg synes jeg ser kjekke menn overalt! Jeg gjør ikke så mye med det, annet enn å tenke "oo! Han var kjekk!!" Jeg kikker kanskje litt ekstra lenge, og hvis det er i en sammenheng jeg må forholde meg til ham på en eller annet måte, så søker jeg øyekontakt, og smiler mye :) Ikke sikkert jeg sier så mye, kan bli litt målbundet, rett og slett ;) I jobb må jeg som regel snakke, så da ser jeg ikke på ham mens jeg snakker hvis det er en veldig pen mann. Det er for å ikke bli distrahert og avsporet. Unntaksvis kikker jeg gjerne bort for å se etter bekreftelse. Men jeg ser veldig ivrig på ham når han snakker! hehe :) Jeg tenker sjelden at de er uoppnåelige så lenge vi bare er på "kikkeren".... Kommer de derimot bort for å snakke med meg (det gjør de av og til....), eller beint frem viser interesse tilbake, så får jeg lett litt panikk!! ---hjelp---hva gjør jeg nå? Og jeg fryser. Noe dritt det der... De skal være veldig hyggelige, morsomme og easy-going for at jeg ikke smetter unna da! ;)

Dette til forskjell fra midt-på-treet menn. Da kan jeg helt fint bære samtalen selv! :)

Skrevet

Hvis jeg ser en jeg syntes er ordenltlig kjekk, så smiler jeg til han og går videre :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Sulosi, mod.

Skrevet

Jeg reagerer heller når jeg ser en skikkelig hunk av en mann som passerer forbi med sammen med en kvinne som er helt normal utseendemessig eller kanskje litt mindre pen.. Da tenker jeg at her vant kjærligheten.. og noen ganger tenker jeg at hun kanskje har mye penger :P

Eller at han det er han som er den dumme av dem ;)

Anonym poster: ff3ba350f4fcdd6dd72d5a881ae6e14e

Skrevet

Ser - Tenker kanskje at han var vakker - Går videre og glemmer hele fyren. :)

Skrevet

Kan i vertfall se at noen av vennene får mange blikk og at de blir flaue når han smiler tilbake.

Anonym poster: 618419e2c55db11c6324e04aa4e54621

Skrevet

Kan i vertfall se at noen av vennene får mange blikk og at jentene blir flaue når han smiler tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...