Gjest Annanym Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare situasjonen, men prøver. Har noe på gang med en skilt mann, og er selv relativt nyskilt. Vi oppfører oss som kjørester, men han er klar på at han ikke ønsker noe seriøst forhold enda, men kanskje om tre!! år.... Jeg er ikke klar for å vente så lenge, samtidig som jeg ikke vil miste denne mannen. Han er på mange måter nesten for god til å være sann. Kan fint vente en stund altså, men ikke mange år. Vi ser hverandre ikke i julen, og kontakt er litt vanskelig, så kan ikke kontakte han når savnet blir som verst heller. Føler meg ensom i julen, og kjenner ekstra godt nå at jeg ikke venter så mange år på denne mannen. Vil ha et normalt forhold som utvikler seg i et tempo begge er fornøyd med. Jeg orker ikke skjule at jeg har et forhold til noen så lenge, synes det er slitsomt nå etter noen måneder. Er nå jeg er nyforelska og vil vise det frem, ikke gjemme det ned i en boks. Vil kunne snakke med venninner om helt vanlige ting man lurer på hva gutter angår. Som hva mente han med det? Så snill han var som gjorde det, osv! Nå må det ties ihjel, og jeg blir gal av det. Ser jo selv at jeg egentlig burde droppe hele prosjektet med denne mannen, men samtidig ser jeg at dersom det skulle bli oss så er han så innmari rett person for meg. Vi har en fantastisk kjemi, har det kjempegøy sammen, lett for å prate og hele den pakka der. Har aldri møtt noen som er så rett for meg, har bare møtt han på et veldig teit tidspunkt. Så det jeg lurer på er hvor mye kan man kreve i et slikt forhold? Når kan jeg si at jeg ikke er klar for å vente i tre år? At jeg ønsker en avklaring før det. Hvor lett er det å skremme bort en mann i denne situasjonen? Har tenkt at jeg kanskje bare er kjekk å ha inntil noe bedre dukker opp, derfor denne tidsfristen og hemmeliggjøringen. Har kjent han i ca to år, og begge ble skilt i år.
Missy1 Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Jeg syns det høres ut som han leker med deg. Hadde han hatt ordentlige følelser for deg så hadde han vel ikke hatt behov for å være singel i tre år? 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Mitt råd er at du må ta dine valg. Enten får du tenke/si at du er veldig betatt/forelsket og tror at dette kan bli til noe bra og er villig til å vente Eller du får tenke/si at at du er veldig betatt, men at du er ute etter noe mer, og kan ikke vente til han er klar (om tre år). Kombinasjonen av de to vil desverre føre deg ut i fortvilelse. Han har vært tydelig med deg, du får være tydelig tilbake. Å tro at han vil ombestemme seg bare du elsker han nok, er naivt. At han kanksje ombestemmer seg når han ser at han vil miste deg er nok mer sannsynlig (men lite). Men som nyskilt synes jeg har er tydelig og ærlig på at han ikke er klar for ett forpliktende forhold. Anonym poster: bddfbefdba7714cfbd8c4a1f05d24faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå