Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter rundt min alder er ikke intressert i noe seriøst, de er ute etter tøffingene! Badboy - er stikkordet! De tøffe, de frekke, de pågående og de som driter i dama! De får seg og de har seg. jeg er snille og grei, jeg har gjort meg selv kjønnsløse!

Slike egenskaper jeg har, betyr ikke annet enn at jeg er ufarlig og omtrent "kastrert" av jentene. Jeg er ingenting annet enn ei venninne for dem. Den koselige kjønnsløse broren deres.

Kanskje etterhvert når disse jentene har rast fra seg, er utbrent og psykisk knekt av sine ustabile enveiskjørte forhold til badboene sine, når de står med løsungene sine fra alle tidligere forhold på trappa mi og viser sin "interesse", når brystene henger nedpå den øverste valken og ingen andre vil ha dem, da har jeg kanskje en sjanse!

18 år gutt

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal love deg mesteparten av de jentene der har blitt gravid ved uhell lenge før de har blitt lei av å leke seg med badboysa og ser på segselv som stuck med de.

Anbefaler deg heller å se vekk fra festjentene om du ikke er den typen selv, det finnes faktisk snille jenter også, ikke bare gutter, problemet er at de er like stille og "usynlige" som degselv, om ikke mer.

Du burde uansett fokusere på utdanning og jobb i din alder, ikke jenter, selv om det frister. Som en bonus har de snille rolige jentene en tendens til å gå høyskole osv. så du treffer på haugevis av dem der.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Eller du kan gjøre noen grep, bli tøffere, frekkere og mer pågående. Ha klørne ute når du er på byen, gå med rak rygg, ikke la deg pushe av en kjeft.

Endret av sjonkelrolf
Gjest pålogget
Skrevet (endret)
:overrasket: hahahha, herlig innlegg TS :laugh::klappe: Endret av pålogget
Skrevet

Jenter rundt min alder er ikke intressert i noe seriøst, de er ute etter tøffingene! Badboy - er stikkordet! De tøffe, de frekke, de pågående og de som driter i dama! De får seg og de har seg. jeg er snille og grei, jeg har gjort meg selv kjønnsløse!

Slike egenskaper jeg har, betyr ikke annet enn at jeg er ufarlig og omtrent "kastrert" av jentene. Jeg er ingenting annet enn ei venninne for dem. Den koselige kjønnsløse broren deres.

Kanskje etterhvert når disse jentene har rast fra seg, er utbrent og psykisk knekt av sine ustabile enveiskjørte forhold til badboene sine, når de står med løsungene sine fra alle tidligere forhold på trappa mi og viser sin "interesse", når brystene henger nedpå den øverste valken og ingen andre vil ha dem, da har jeg kanskje en sjanse!

18 år gutt

Men nå har du jo tydeligvis oppskriften klar! Hva hindrer deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...