AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 I år som i fjor, og året før der, kom svigerbror hit til julehelgen. Og som alle andre år oppfattet han vårt hus som et hotell. Han rydder ikke opp etter seg, hjelper ikke til og forventer å hele tiden kunne ta to tredjedeler av sofaen selv. I tillegg gir han sterkt uttrykk for at han mener enkelte ting jeg gjør er harry, og kommer ved enhver anledning med en ukoselig kommentar. Jeg er lei av å ikke kunne slappe av i julen, men han har ingen andre å feire jul med. Alt rotet og alle de ironiske kommentarene går meg på nervene. Hadde en utblåsning i fjor, men har ikke bedret seg. Anonym poster: 6a4a45124150dbef9775255ab80a1ea4
Bernardette Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Kan du gi meg en eneste god grunn til at du ikke har sagt noe tydelig enda?!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Jeg sa noe tydelig i fjor, men når det er glemt i år føler jeg meg utrolig teit. Anonym poster: 6a4a45124150dbef9775255ab80a1ea4
loffen Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Neste år sier dere at dere skal reise bort. Kanskje dere skulle gjøre det også.
Ciara Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Er dette mannen din sin bror eller din søsters mann? Uansett ville jeg ment at enten din mann eller søster burde si fra.
sebastianen Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Herregud, bare si nei. Han kan jo ta inn på et hotell og likevel feire julaften hos dere . 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 I år som i fjor, og året før der, kom svigerbror hit til julehelgen. Og som alle andre år oppfattet han vårt hus som et hotell. Han rydder ikke opp etter seg, hjelper ikke til og forventer å hele tiden kunne ta to tredjedeler av sofaen selv. I tillegg gir han sterkt uttrykk for at han mener enkelte ting jeg gjør er harry, og kommer ved enhver anledning med en ukoselig kommentar. Jeg er lei av å ikke kunne slappe av i julen, men han har ingen andre å feire jul med. Alt rotet og alle de ironiske kommentarene går meg på nervene. Hadde en utblåsning i fjor, men har ikke bedret seg. Anonym poster: 6a4a45124150dbef9775255ab80a1ea4 Hvis alle andre rydder etter seg, eksempelvis etter middagen, ville jeg ha gjort han oppmerksom på at han glemte det (hver gang det skjedde). Jeg hadde også delegert ulike oppgaver eksempelvis på kjøkkenet til alle. Etter hvert vil det bli veldig synlig, hvis han er den eneste som ikke bidrar. Jeg ville vurdert å gitt tilbakemelding om at neste år er det hans tur å stå for gildet... Alternativt neste år feiret julen en annen plass, langt unna han. Anonym poster: 29d241b37d3a91b1f21e13c693bb27df 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå