Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-radioprogram?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hva er det beste programmet på radio? Synes egentlig det er vanskelig å svare selv, hører mest på type trafikkradioprogrammer, uten at det er noen favoritt. Liker Wok på p2 og Sånn er livet på p1, men det har jeg jo sjelden anledning til å høre på. Liker forresten Guri Heftyes bokprogram på kanal24!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyrre regjerer P3! Han er herlig! Ellers savner jeg Holder Nilsens... :cry:

Skrevet

Hører lite på radio, i såfall bare P1.

Der er favorittprogrammet "Det fikser P1" med Margrethe Holt... :wink:

Men har ennå ikke fått meg noen rosemalt sleiv... :-(

*jobber med saken*

Skrevet

Pappa har et par rosemalte sleiver hjemme han viser frem, stolt som en hane :ler:

Mitt favorittprogram er uten tvil Are og Odin. Det er det eneste programmet jeg noengang har prøvd å aktivt få med meg, ja ok, siden ti i skuddet i syvendeklasse.

Skrevet

Jeg savner også Holger Nielsens Metode!!

Liker Petremorgen - og ikke minst Pullover (også Petre) :wink:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Hører for det meste på Mp3...

Skrevet

P2 - morgensendingen med nyheter og Kulturbeitet.

Amarone

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg savner også Holger Nielsens metode...

Og så liker jeg Språkteigen på P2, men den er det så utrolig sjelden jeg får med meg.

Gjest Myumi
Skrevet

Kveldsmat på P1 Onsdager fra 22 til midnatt.

Skrevet

Glad i Pullover på petre, Wasabi på P2 og selvfølgelig Herreavdelingen!

Savner Mammarazzi og deres Radioråd.

Skrevet
P2 - morgensendingen med nyheter og Kulturbeitet.

Amarone

Det er blant mine favoritter også! Dessuten elsker jeg å høre på "Korrespondentbrevet" på lørdags ettermiddag.

Skrevet
Savner Mammarazzi og deres Radioråd.

Ja! Det var tider det, da man var student og hadde tid til å høre på radio om formiddagen...

Skrevet

"Nyhetsmorgen" på P2 må jeg ha med meg før jeg går ut døra klokka åtte. Og så liker jeg "Klar en klassiker" og "Språkteigen" på søndagene, men bare hvis jeg står opp tidlig nok...

Gjest Chica i.i.
Skrevet

Hører kun på radio når jeg kjører bil, og da blir det som regel radio 1. De varsler fort når det skjer noe i trafikken.

Skrevet

Herreavdelingen på P1 og Popquiz på P1 på lørdager (når ikke den j.... sporten overtar). Ellers hører jeg på Østlandssendingen hver morgen fra 06.00

Skrevet

Jeg hører så og si bare på P3, og er nærmest avhengig av Are&Odin.

Ellers liker jeg Pullover og Marte.

Skrevet

Jeg hører også bare på Petre, savner Mammarazzi, jeg, så favoritten nå er Are&Odin her også.

Skrevet

Hører kun på radio i bilen, og det er sjeldent til faste tider (vet ikke helt hva programmene heter jeg..)

Men hører mest på Radio 1 og svitjser noen ganger over til P4. Klem FM er fin med bare musikk, men nå finner jeg ikke frekvensen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...