Gjest bare meg? Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 hvordan tør så mange å ha ons? Tenk om det blir kleint? Eller værre; tenk om mannn man blir med hjem er gal? As in voldtar deg/dreper deg? Ok, kanskje og overdriver, men uansett; hvordan tørr dere?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 du har jo ons bare når du føler dere har en viss kemi. Tror ikke så mange blir med en random gutt hjem bare for å ha seg ett ligg uten at du faktisk er tiltrukket av personen. Men jeg ser hva du tenker, det kan være skummelt ja.. finnst mange syke folk her i verden. Men som regel så går det bra og det er jo ganske gøy Anonym poster: 82266838d59154a2d6a2923b771a779b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Jeg har bare hatt ONS en gang og det var med en kompis jeg var interessert i. Mitt beste råd til deg er å holde deg unna ONS. Det gir deg ingenting og er bare blitt en konsept for at menn skal få tilgang til kroppen din uten forpliktelser. Tro meg, ONS nærer ikke. Anonym poster: 222aee94c3d59c17db1e76bff94c1399 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Jeg hadde ONS èn gang, og da fikk jeg selvfølgelig Herpes. Never again... Anonym poster: 890908fc6b6557d2c3b88be7157d6879 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Venninna mi var så heldig og få kjønnsvorter.. kondomen gled visst av i fylla. Nei, uff. Jeg er også skeptisk, tenk hvis fyren er brutal. Og the walk of shame hjem dagen etter. Særlig hvis han bor i kollektiv, og de som bor der ser deg og tenker at du er løs. Og tenk om man møter på fyren i en annen sammenheng senere, ved busstoppen, eller i slektstreff Anonym poster: aa4a200f13585e3bd7f980fe89ab3218 1
Alvina Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Venninna mi var så heldig og få kjønnsvorter.. kondomen gled visst av i fylla. Nei, uff. Jeg er også skeptisk, tenk hvis fyren er brutal. Og the walk of shame hjem dagen etter. Særlig hvis han bor i kollektiv, og de som bor der ser deg og tenker at du er løs. Og tenk om man møter på fyren i en annen sammenheng senere, ved busstoppen, eller i slektstreff Anonym poster: aa4a200f13585e3bd7f980fe89ab3218 Ja, tenk om det er en bussjåfør som har den ruta du bruker når du skal til og fra arbeid.... Men forstår ikke at mange går hjem i skam eller opplever en tilnærmet lik blåmandag, med mindre man ikke bruker prevensjon eller har vært utro. Endret 26. desember 2012 av Alvina
Gjest Lille-pus Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 'Tenk deg om' tror jeg er det beste rådet man kan gi. Jeg spiller ikke ONS-leken, men innbiller meg at rådet om å tenke fremdeles kan være et godt råd. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 IKKE press deg til noe du ikke har lyst til elle føler deg klar for. Selv om "alle andre" har ONS, betyr ikke at du må føle at du skal ha det. Anonym poster: b028573c484f3c5d20004c60e52f0338 1
Knirke Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Hehe.. Kleinhet er en kalulert risiko, og unngås best ved å dra hjem rett etter akten ;-) Å bli voldtatt skal godt gjøres, iom at det felles målet for enhver ONS er sex
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #10 Skrevet 27. desember 2012 Man må ha selvtillit, og man må kjenne at kjemien stemmer Jeg har hatt mange ONS og jeg angrer ikke på noen! Det er spennende og deilig. Elsker å ha sex med deilige kjekke menn, det gir meg FAKTISK bekreftelse på meg selv. ( Ikke at der er grunnen til at jeg har sex med de, men det er faktisk mye positivt med ONS ogdå Uansett, jeg skjønner at mange synes det er litt skummelt' men sørg for at du er nysgjerrig, å at du kjenner en god kjemi til pesonen du blir med hjem eller motsatt. Snakk mye med han/hun før du blir med han hjem. Anonym poster: 4875fe567ecfac15acdf9004395274e8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Jeg har hatt ONS mange ganger. Angrer på noen av de fordi en/begge hadde drukket for mye, men har hatt veldig mange gode og utrolig spennende opplevelser også. Jeg blir utrolig kåt i fylla, og har ingen problemer med å få med meg noen, derfor blir det ofte også slik. Har realisert en av mine fantasier om å sjarmere en 10 år eldre, kjekk mann og det hadde nok aldri skjedd om vi ikke hadde hooket opp der og da. Kommer til å leve lenge på den, for han er en type som har vært helt uoppnåelig person for meg. Jeg har opplevd at jeg kan få med meg omtrent hvem jeg vil når jeg er ute på byen, og det gir meg sinnsykt mye selvtillit når jeg ellers er på date eller noe. Bare og ha det i bakhodet gir meg en god følelse. Jeg har aldri syntes det har vært skummelt, for oftest vet jeg godt hvem vedkommende er (har møtt i skole- eller jobbsammenheng). Men det å gå på fylla i Oslo f.eks og dra med meg noen random hadde jeg aldri turt. Man må se det litt an selvfølgelig, og passe på at man har med seg venninner som setter ned foten. Det som er skummelt er at man kan få herpes og HIV.. eller at kondomen sprekker og man blir gravid. Shit happens. Så man bør være litt forsiktig.. Hadde sex med en jeg kjenner (er ikke i forhold) og var redd for at jeg kanskje ble gravid, det ga meg en skikkelig støkk. Kommer nok til å være litt mer forsiktig fremover. Trodde aldri det kom til å skje meg, er vanligvis en ansvarsfull person. Anonym poster: 1548a736a241df8f100885bd95e10b73
Steinar40 Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 hvordan tør så mange å ha ons? Tenk om det blir kleint? Eller værre; tenk om mannn man blir med hjem er gal? As in voldtar deg/dreper deg? Ok, kanskje og overdriver, men uansett; hvordan tørr dere? Lite intelligens og dårlig vett er det viktigste.
Cristella Skrevet 28. desember 2012 #13 Skrevet 28. desember 2012 Har hatt noen one night stands, og angrer egentlig ikke på noen av dem. En gang med en mann jeg traff på byen og som jeg fikk veldig god kjemi med. Vi traff hverandre relativt tidlig, hang sammen hele kvelden og etterpå. De andre jeg har hatt ons med er folk jeg har visst hvem er, men som jeg ikke direkte kjenner, som jeg har felles venner med osv. Men for å svare på det du skriver da, hvordan folk tør å bli med vilt fremmede mennesker de ikke engang har snakket spesielt mye med - det forstår ikke jeg heller!
Gjest Bibompibomp Skrevet 28. desember 2012 #14 Skrevet 28. desember 2012 Lite intelligens og dårlig vett er det viktigste. Hehe ja, og fullstendig fravær av selvrespekt hjelper også. Dessuten synes jeg kommentaren fra hun over her var utrolig beskrivende og ærlig: "Elsker å ha sex med deilige kjekke menn, det gir meg FAKTISK bekreftelse på meg selv"
Steinar40 Skrevet 28. desember 2012 #15 Skrevet 28. desember 2012 Hehe ja, og fullstendig fravær av selvrespekt hjelper også. Dessuten synes jeg kommentaren fra hun over her var utrolig beskrivende og ærlig: "Elsker å ha sex med deilige kjekke menn, det gir meg FAKTISK bekreftelse på meg selv" Ja, Gud gjorde en feilberegning når han skapte kvinnen gitt, og glemte å begrense behovet for bekreftelse.
waco Skrevet 28. desember 2012 #16 Skrevet 28. desember 2012 Ja, Gud gjorde en feilberegning når han skapte kvinnen gitt, og glemte å begrense behovet for bekreftelse. Og selve "bekreftelsen" ligger i at den andre personen aldri vil ha sex med deg igjen.
Steinar40 Skrevet 28. desember 2012 #17 Skrevet 28. desember 2012 Og selve "bekreftelsen" ligger i at den andre personen aldri vil ha sex med deg igjen. Ja, du snakker om å skyte seg selv i foten! hehe
waco Skrevet 28. desember 2012 #18 Skrevet 28. desember 2012 Ja, du snakker om å skyte seg selv i foten! hehe Det er en illusjon dette her. Akkurat som at jeg skal bli kjempeglad for at en deilig dame skal ligge med meg en gang, - for å så aldri ha lyst til å sex med meg igjen? Og i den avvisningen skal jeg finne trøst og bekreftelser? Jeg liker ikke one night stand fordi at jeg ikke liker å ha sex med folk som aldri har lyst til å sex med meg igjen? Er ikke det sånn horeri da?
Budsom Skrevet 28. desember 2012 #19 Skrevet 28. desember 2012 Hehe, bekreftelse av ONS faktisk. De har ons for å få sex, og ikke noe mer. Hadde de FAKTISK bekreftet deg, hadde de latt være å ha sex for å bli bedre kjent - eller tatt kontakt igjen etterpå?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #20 Skrevet 28. desember 2012 Om de føler de får bekreftelse så gjør de det, er ikke noe noen andre kan overprøve. Anonym poster: af9cb899cf2117e4c6dc86c224d5e8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå