Gjest betty blue Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Hvordan ville dere ha reagert dersom dere hadde funnet en kondom i bagasjen til Deres mann? Jeg bruker pillen.. Han er sjømann og er borte 5 uker i slengen. Har lenge vært borte i Østen... Vil gjerne ha Deres reaksjoner før jeg kaster han ut. Vi har snart vært gift i 10 år og har barn under 16 år.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Han er sjømann? Trenger ikke vote mer... Anonym poster: ceb46f0023431a6d0fd40d0b0413e3fd 1
Gjest Evy Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Hmm, en? Jeg ville i hvertfall spurt han om en forklaring før jeg kastet han ut. Det kan jo være en logisk og uskyldig forklaring selv om det er grunn til mistanke.
Gjest betty blue Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Hvordan ville dere ha reagert dersom dere hadde funnet en kondom i bagasjen til Deres mann? Jeg bruker pillen.. Han er sjømann og er borte 5 uker i slengen. Har lenge vært borte i Østen... Vil gjerne ha Deres reaksjoner før jeg kaster han ut. Vi har snart vært gift i 10 år og har barn under 16 år. Seriøst folkens .... ?
Gjest betty blue Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Dvs det har sikkert vært flere kondomer der.... jeg har hatt mistanke lenge.. men han har ikke innrømmet utroskap. Tvilsomt med en uskyldig forklaring .. eller hur?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Det der er utroskap Anonym poster: 1ecf0102521bd9d2256152dff30030d2 1
Gakkepus Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Det er vanskelig å la vær å konkludere at han mest sannsynlig har vært utro, men samtidig, så bør man være forsiktig. Ja, 'beviset', er jo der, men har det funnet en annen forklaring? Du kjenner mannen din best og bør se etter oppførsel som skurrer, løgn, bortforklaringer. I og med at du kjenner han godt, bør du være i stand til å se om han lyver.. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Mannen min er sjømann selv, og jeg hadde blitt jævlig bekymra om jeg var deg. På grunn av det faktum at du går på pillen liksom. Hvorfor ha kondomer i toalettmappa når dama er hjemme og dama uansett går på pillen? Makes no sense. Sjekk datoen forresten. Kanskje det er gamle kondomer fra forrige århundre. Sannsynligvis ikke. Anonym poster: 81f4fa1a75ed6ad76e3a9bf3c66dd3a2 1
Thalassos Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Konfronter han med det, menn er ikke alltid særlig gode til å lyve når de blir tatt på senga.. 2
Havbris Skrevet 27. desember 2012 #12 Skrevet 27. desember 2012 Det er vel bare en ting å gjøre - spørre han om hvorfor han har kondomer i bagasjen og se på reaksjonen hans. Du kjenner han og kan sikkert lese mye ut av måten han reagerer på.
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 27. desember 2012 #13 Skrevet 27. desember 2012 spør i steden for å gå rundt og lure. har man vært sammen med noen lenge, så leser man de som en åpen bok. 1
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2012 #14 Skrevet 27. desember 2012 Alle menn med kondomer i toalettmappa når de har en kjæreste som går på pillen eller har spiral driver med lureri.... Det kan jo være at kondomet har ligget der siden før han fikk kjæreste, men jeg tror heller den ligger der "i tilfelle" enn ved forglemmelse.
Gjest betty blue Skrevet 27. desember 2012 #15 Skrevet 27. desember 2012 Tusen takk for støtte fra de med "skikkelige" svar. Jeg er jo helt sikker på at han er utro.. men når jeg konfronterer han med det, kommer han til å nekte meg rett opp i fjeset (jeg er helt sikker på dette) .. har hatt mine mistanker lenge..
Gjest lisha Skrevet 27. desember 2012 #16 Skrevet 27. desember 2012 jeg skjønner mistanken din godt! og siden du går på pillen, så er det ingen grunn til at en kondom skal ligge der - og ihvertfall ikke i bagasjen hans når han kommer fra sjøen.. Er enig med de andre, du kjenner din mann best, konfronter han, og se reaksjonen hans! flakker blikket? fikler han med noe? er reaksjonen hans sinne? magefølelsen stemmer som oftest, desverre.. med min eks, så hadde jeg gått med en magefølelse lenge, den stemte godt! konfronterte han når han våknet , etter en fuktig kveld på byen kvelden før - hvor jeg sa at han hadde forsnakket seg, og at flere av hans venner hadde hintet litt frempå til meg om at jeg ikke skulle stole så mye på han. (Jeg hadde jo ikke snakket med de, og han hadde heller ikke fornsakket seg, men da tilstod han.. ) men har jo fårr vite i ettertid at det var flere episoder, enn den han tilstod til meg.
Gjest betty blue Skrevet 27. desember 2012 #17 Skrevet 27. desember 2012 jeg skjønner mistanken din godt! og siden du går på pillen, så er det ingen grunn til at en kondom skal ligge der - og ihvertfall ikke i bagasjen hans når han kommer fra sjøen.. Er enig med de andre, du kjenner din mann best, konfronter han, og se reaksjonen hans! flakker blikket? fikler han med noe? er reaksjonen hans sinne? magefølelsen stemmer som oftest, desverre.. med min eks, så hadde jeg gått med en magefølelse lenge, den stemte godt! konfronterte han når han våknet , etter en fuktig kveld på byen kvelden før - hvor jeg sa at han hadde forsnakket seg, og at flere av hans venner hadde hintet litt frempå til meg om at jeg ikke skulle stole så mye på han. (Jeg hadde jo ikke snakket med de, og han hadde heller ikke fornsakket seg, men da tilstod han.. ) men har jo fårr vite i ettertid at det var flere episoder, enn den han tilstod til meg. Hei Lisha Jeg vet at jeg har rett og jeg kjenner jo han - eller trodde jeg gjorde det. Han kommer til å nekte.. men det er mye annet som heller ikke stemmer.. Jeg har ingen å snakke med dette om.. Og pga. barna (han er mye borte og de forguder han) så har jeg ikke gjort noe med deg. Pga. at barna vil bli knust.. så jeg har gått her om ja.. jeg veit jo ikke hva jeg gjør..
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #18 Skrevet 27. desember 2012 Er det galt å være utro nå plutselig? Jeg trodde det bare var galt når men spredte smitte? Anonym poster: 13f3c896b0f3cf48102acb2bdc4e59d2
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2012 #19 Skrevet 27. desember 2012 Er det galt å være utro nå plutselig? Jeg trodde det bare var galt når men spredte smitte? Anonym poster: 13f3c896b0f3cf48102acb2bdc4e59d2 Skjerp deg.
Gjest lisha Skrevet 27. desember 2012 #20 Skrevet 27. desember 2012 Hei Lisha Jeg vet at jeg har rett og jeg kjenner jo han - eller trodde jeg gjorde det. Han kommer til å nekte.. men det er mye annet som heller ikke stemmer.. Jeg har ingen å snakke med dette om.. Og pga. barna (han er mye borte og de forguder han) så har jeg ikke gjort noe med deg. Pga. at barna vil bli knust.. så jeg har gått her om ja.. jeg veit jo ikke hva jeg gjør.. Men du skal også ha det bra! Nå kjenner ikke jeg deg, men jeg syns at alle fortjener i å være i et forhold fylt av respekt og kjærlighet til hverandre. Og når det ikke er respekt å få, så er det gjerne bedre å være alene. Når man går med slike følelser som du har, så er det ikke lett å være hverken intim eller positiv overfor den andre.. Det er lett for å bli en slags ond sirkel.. Jeg er sikker på at barna også vil at mamma skal ha det bra! Og om barna forguder faren, så er jo det bra! Da blir det kanskje enklere å samarbeide om omsorgen? (Ikke slik det er med meg, der barnet ikke vil dra til far, det er et slikt styr og det gnager i mamahjertet, at det unner jeg ingen) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå