Gå til innhold

Kan jeg ha denne fargen på kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i et bryllup om noen dager, og skal komme til kaffe/festen kl 20. Har nylig kjøpt meg en fin kjole som er festfin, men er usikker på om fargen går an i et bryllup. Den er rød som julestjerne planten, og i et blankt stoff. Blir dette en for heftig farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rød kjole betyr at du har ligget med brudgommen, så hvis det er det du vil fortelle, så ja.

Anonym poster: e055325e78326d166c80f0e71db64899

• Liker 3
Skrevet

bilde?

Anonym poster: 439756c5c647ace0c45e6de84e2d8f54

Skrevet

Så lenge du føler deg fin og ikke har en fortid med brudgommen, hihi. Farger er ikke like viktig som i gamle dager, så tror det går helt fint!

Anonym poster: 8412b13e15b86ba813d235e04c7240d6

Skrevet

Syntes kjolen var fin, men i og med at den er kort så ville jeg sjekket kleskoden.

Har det stått noe om kleskode i invitasjonen?

Selv om man fra gammelt av ikke skulle bære rødt i bryllup, så er nok ikke dette så veldig viktig å følge lenger. Forutsatt at ikke brudeparet er svært opptatt av regler om etikette rundt bryllup da :fnise:

Anonym poster: 5df27e22748b49fe6a37d78617e3e0c2

Skrevet

Som jeg skrev sammen med linken jeg la ut, så var det kun fargen som er lik, ikke modellen. Kjolen min sin lengde er godt under knærne, så den er tekkelig nok. Har foresten lest at hvis en har rød kjole på seg i et bryllup, så betyr det at en har hatt en romanse med brudgommen...det gjelder ikke her altså :fnise:

Skrevet

Som jeg skrev sammen med linken jeg la ut, så var det kun fargen som er lik, ikke modellen. Kjolen min sin lengde er godt under knærne, så den er tekkelig nok. Har foresten lest at hvis en har rød kjole på seg i et bryllup, så betyr det at en har hatt en romanse med brudgommen...det gjelder ikke her altså :fnise:

Sorry, leste ikke nøye nok...

Da syntes jeg bare du kan kjøre på :-)

Kos deg og lykke til!

Anonym poster: 5df27e22748b49fe6a37d78617e3e0c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...