BennyBoop Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Jeg vet at dette ikke er helt greit å si, eller spørre om. Men nå har vi datet i snart et år, har hilst på en del familie, og stort sett alt av venner. Blir dog introdusert som en venninne. Han vil ikke kalle oss kjærester, han mener det gjør ting veldig seriøst. Jeg ønsker å vite, og at alle andre vet at han ikke vil ha noen andre enn meg. Vi jobbet sammen tidligere, noe som gjør at jeg vet at det ikke er noen andre. (Han bor på jobben.. ) Men uansett. Hvordan går jeg frem? Burde jeg spørre ham om det, eller bare la det være? Noen gutter som har noe fornuftig å si? For jeg vet ikke
BennyBoop Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2012 Bor på jobben? Hvem gjør det? Nordsjøen, de gjør det 1
MissStiles Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Det var lenge. Også møte hverandres familie og venner uten å være kjærester? Da ville jeg gått utifra at man var kjærester. Aldri tatt med en date hjem for å møte familie. Bare spør rett ut.. 2
Gjest SpaceBaby Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Bor på jobben? Hvem gjør det? Kongen.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Heter han Justin Bobby? Anonym poster: ac794ab6fa57cc5ffdfa2b308c186bf0 1
BennyBoop Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2012 Det var lenge. Også møte hverandres familie og venner uten å være kjærester? Da ville jeg gått utifra at man var kjærester. Aldri tatt med en date hjem for å møte familie. Bare spør rett ut.. Det mener jeg også, me han mener at hvis man er kjærester (vi snakket så vidt om det for 6 mnd siden) så forventer folk at man blir samboere, og får barn.. Kansskje han bare er litt rar?
BennyBoop Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2012 Heter han Justin Bobby? Anonym poster: ac794ab6fa57cc5ffdfa2b308c186bf0 Han har nok kortere hår enn det 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Det mener jeg også, me han mener at hvis man er kjærester (vi snakket så vidt om det for 6 mnd siden) så forventer folk at man blir samboere, og får barn.. Kansskje han bare er litt rar? Så spør om dere er kjærester som ikke er samboere, for de fleste er jo det fortsatt kjærester. Anonym poster: 4bc87d841fcc9dd6b8430c79522a7837
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Hvordan er magefølelsen? Min stemmer som regel i mine tilfeller. Jeg hadde en "eks" som jeg datet i nesten 1 år, vi reiste på ferie sammen, trente sammen, var MYE sammen, jeg så på oss som kjærester men han ønsket ikke det. Jeg fikk en ekkel magefølelse etterhvert og den stemte, han holdt på med andre kvinner (det er vel andre kvinner i Nordsjøen og?) og var overhodet ikke interessert i noe seriøst. Jeg maset ikke, hadde ikke spurt om å flytte sammen, han bare ønsket seg ikke en kjæreste selv om han behandlet meg som sin kjæreste. Jeg klarte ikke se for meg en fremtid med en slik fyr og dumpet han. Kanskje din fyr frykter at du er utro fordi dere har denne avstanden mellom dere over tid? Eller at han bare ikke er klar for noe seriøst. Anonym poster: 32591bea9f8093997808bb9c3f9208a8
BennyBoop Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 26. desember 2012 Hvordan er magefølelsen? Min stemmer som regel i mine tilfeller. Jeg hadde en "eks" som jeg datet i nesten 1 år, vi reiste på ferie sammen, trente sammen, var MYE sammen, jeg så på oss som kjærester men han ønsket ikke det. Jeg fikk en ekkel magefølelse etterhvert og den stemte, han holdt på med andre kvinner (det er vel andre kvinner i Nordsjøen og?) og var overhodet ikke interessert i noe seriøst. Jeg maset ikke, hadde ikke spurt om å flytte sammen, han bare ønsket seg ikke en kjæreste selv om han behandlet meg som sin kjæreste. Jeg klarte ikke se for meg en fremtid med en slik fyr og dumpet han. Kanskje din fyr frykter at du er utro fordi dere har denne avstanden mellom dere over tid? Eller at han bare ikke er klar for noe seriøst. Anonym poster: 32591bea9f8093997808bb9c3f9208a8 Selvfølgelig er det kvinner i Nordsjøen, men fordi jeg kjenner såpass mange der, så ville noen oppdaget noe by now hvis det var det. Han sier at han ikke vil treffe noen andre enn meg, og det er jo flott.. Men han vil liksom ikke formalisere det, hvis man kan kalle det for det. Huff, jeg håper ikke det skjer meg. Ønsker ikke et knust hjerte på min verste fiende.. Hvordan konfronterte du ham? Og hvordan reagerte han? Ønsker ikke den typiske "men vi hadde jo ikke noe forhold, så da kune jeg.."
Nettinettet Skrevet 27. desember 2012 #12 Skrevet 27. desember 2012 Så når dere er sammen med venner så er dere bare venner? Er det ingen som vet at dere har sex med hverandre? Gjør dere aldri kjæresteting i offentligheten?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #13 Skrevet 27. desember 2012 Det er ikke et godt tegn desverre. Han vil nok være ungkar å ha mulighetene åpne. Jeg kjenner en sånn kar. Han kom hjem til oss med en dame og vi skjønte jo at det ikke bare var "venninne". Han nekter for at det er dama hans, han ser vel på hun som pulevenn. Han er arb narkoman og har en livstil ikke alle har, med mye penger. På reiser og sånt har han seg med andre. Han hadde samboer med barn her, og 1 i Russland. Ikke nå lenger heldigvis, etter det så skal han kun være "singel" Anonym poster: 77e782b3c0836f3b02300e8df6e1ad37 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #14 Skrevet 27. desember 2012 Dersom man holder hender og kysser offentlig er man sammen da? Og dersom han skriver "søta mi" er det et tegn...? Dating er vanskelig... Anonym poster: 0340bdfcedb804b5951a9f3c80cd3d00
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #15 Skrevet 27. desember 2012 Jeg synes det er så mange rare duskusjoner om dette temaet. Jeg vil påstå at det er et definisjonsspm, men i mine øyne går man veldig fort over fra dating til kjærester når man begynner å være sammen fast og sove sammen. Men det at han ikke vil definere kan tyde på at han ikke er klar for noe seriøst og ønsker å holde mulighetene åpne. Støtter innlegget om magefølelsen. Den stemmer som regel. Anonym poster: 8edaceb3d308657af184be5f7ed7a641
Sulosi Skrevet 27. desember 2012 #16 Skrevet 27. desember 2012 Beem there, done that....ingen suksess. Alle så oss som et par, vi "bodde" sammen annehver helg men han ville ikke definere forholdet. Etter nesten ett år dukket det opp en ny jente på en stor fest han hadde, han viste henne frem og sa "vi har et problem"... Jeg unner ikke noen å oppleve det samme så mitt råd er å komme seg bort fra han.
Nettinettet Skrevet 27. desember 2012 #17 Skrevet 27. desember 2012 Dersom man holder hender og kysser offentlig er man sammen da? Og dersom han skriver "søta mi" er det et tegn...? Dating er vanskelig... Anonym poster: 0340bdfcedb804b5951a9f3c80cd3d00 Jeg har langt definisjonene til side, for det betyr jo egentlig ingenting om hva man er, så lenge man har det bra sammen. Jeg fikk spørsmål om jeg hadde fått meg kjæreste før jul, fordi jeg og han kom sammen på trening. Vi leier og kysser hverandre offentlig og er mye sammen, men vi er ikke kjærester for det. Vi holder fortsatt på å bli kjent og kjenne på følelsene underveis i prosessen. Jeg svarte henne at nei, det har jeg ikke, vi bare vanker mye sammen. Her tror jeg det handler mer om usikkerheten din om hva han føler TS, enn at du vil vite om dere er kjærester. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #18 Skrevet 27. desember 2012 For meg er det ikke avgjørende at man kaller hverandre kjærester - jeg er også i en sånn prosess som nettinettet beskriver, og har følt det som både trygt og riktig selv om vi ikke har definert noe. Men vi snakker underveis om hva vi føler og hvilken vei vi synes det går - og hva vi ønsker. Det er vel det som gir tryggheten, tenker jeg; at vi faktisk vil og føler de samme tingene. Om en ikke har sånne samtaler og heller ikke ønsker å definere seg som et kjærestepar etter et år ville jammen jeg også vært usikker... Anonym poster: 9b344496f4ace0f2ede109ec9b28d6e8 1
BennyBoop Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2012 Det er veldig sant, det er vel ikke definisjonen det kommer ann på. Er jo med til familie, på julebord, ute og spiser, kino, kysser meg på åpen gate osv. Jeg er nok bare litt usikker fordi det er gått ett år. Nettinettet; godt sagt! Jeg tror kanskje bare jeg skal slå meg til ro med at vi har det bra sammen! Magefølelsen sier meg at jeg ikke burde "pushe det" at han prøver å finne ut hva han vil videre. Men akkurat nå har jeg det egentlig greit slik som vi har det (hvis jeg tenker etter, og ikke er egoistisk). Definisjonen kommer vel når det er rett :-) Og jeg tror at man skal gjennom mange knuste hjerter før man finner "den ene" men det er vel verdt risken ;-)
sebra Skrevet 29. desember 2012 #20 Skrevet 29. desember 2012 Jeg synes ett år er lenge å "holde på" uten å bli kjærester. Hadde ikke en type villet definere oss som kjærester etter nesten ett år hadde jeg blitt skeptisk. Men selvfølgelig alle er jo forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå