AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Det startet i Mars da en gutt begynte å snakke med meg på facebook (var venn med han men ante ikke hvem han var, ganske kjekk også) men hvertfall... vi pratet i flere uker og med det bestemte vi oss for å møtes. Jeg møtte han og vi pratet og hadde det koselig, dager etter det snakket vi sammen på facebook igjen og bestemte oss for å møtes igjen. Men plutselig noen dager etterpå skriver han til meg "sorry, men jeg tror vi dropper å møtes i morgen, du er ikke helt min type jente" det var da jeg mistet kontakten med han. Nå er det desember og har forsatt ikke kontakten med han, jeg er jo ganske overassket for han har ikke slettet meg som venn på facebook! Det som er, er at jeg ikke kan klare å slutte å tenke på han!!! Jeg har så lyst til å ta kontakten med han igjen. Men jeg tør ikke, han har bare møtt meg en gang og jeg var ganske nervøs og vil så gjerne h flere sjanser til å vise han at jeg er mer enn det jeg var..... jeg kjente jo han ikke da så derfor ble jeg stiv og nervøs men når jeg kjenner n person godt så er jeg ganske pratsom og komfortabel med personen. Så hva burde jeg gjøre???? Bestevennina mi mener at jeg skal ta kontakten ned han igjen hvis jeg føler for det men den andre venninna mi mener at jeg er bare påtrengende hvis jeg tar kontakt igjen.... Orker ikke dette lenger! Trenger et valg!! Noen tips/forslag til dette? Skal jeg kontakte han igjen (har utrolig lyst til å kontakte han) Anonym poster: a3e475e0124cb8c4b02ca85e17c15f77
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Nei, han har sagt klart i fra. La det være. Anonym poster: 9905ea2a63273b5d92cbfb6164a280db 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Han har sagt klart i fra så la ham gå. Det er ingenting du kan gjøre. Den berømmelige kjemien var ikke der for ham og da spiller det ingen rolle hvilken side av deg selv du viser. Anonym poster: 11e854f850e6413c61ad94fb49edb4da 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Ser ikke at du har noe å tape på å ta kontakt igjen. Så hvorfor ikke? Bare vær forberedt på et kaldt svar. Anonym poster: 7c52f4245e8e312eeab72c8d0bbd9302
Strikkesokken Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Ser ikke at du har noe å tape på å ta kontakt igjen. Så hvorfor ikke? Bare vær forberedt på et kaldt svar. Anonym poster: 7c52f4245e8e312eeab72c8d0bbd9302 Eller et ikke-eksisterende svar. Du har ingenting å tape på å kontakte ham igjen om han ikke er en du ser daglig likevel, men får du et kaldt svar eller han ignorerer deg så er du bare nødt å komme deg videre.
Nettinettet Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 Jeg mener du har mye å tape på å kontakte han igjen. Hvorfor i alle dager skal du ta kontakt med en som har gitt utrykk for at du ikke er hans type jente? Hvorfor i alle dager har du lyst til å bli sammen med en person som ikke liker deg som du er? Hadde jeg vært deg hadde jeg heller brukt litt tid på å gå inn i meg selv og prøve å fjerne de tankene jeg hadde om han ved å innse at jeg ikke skal ha følelser for noen som ikke har følelser for meg. Dette er noe de fleste av oss sliter med og kaster bort masse tid på, og som du nå en gang for alle kan bestemme deg for å ikke gjøre. Du vil ikke ha en mann som ikke vil ha deg. Fordi du fortjener bedre. MYE bedre! 1
Perrin Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 Du har ingenting å tape på en siste sjangse. Vi menn gjør det hele tiden med dame prosjekt vi ikke helt har fått det til med. Send en siste melding. Kan hende han har endret mening eller er i en annet humør. Sålenge dere ikke er i samme omgangskrets taper du ikke noe, men ikke forvent et positivt svar.
Nettinettet Skrevet 27. desember 2012 #8 Skrevet 27. desember 2012 Du har ingenting å tape på en siste sjangse. Vi menn gjør det hele tiden med dame prosjekt vi ikke helt har fått det til med. Og vi damer tenker "Hvorfor i alle dager tror han at jeg vil ha han nå, når jeg ikke ville ha han den gangen???"
Gjest Tidssone Skrevet 27. desember 2012 #9 Skrevet 27. desember 2012 Selvsagt tar du ikke kontakt med ham! Jeg, og mange med meg synes IKKE det er ok at noen vi ikke er interessert i driver og tar kontakt etter at vi har sagt fra. Og ja, vi er selvsagt innforstått med at dersom interesse plutselig skulle oppstå, så er det vi som har avslått den andre som må ta kontakt. 1
Perrin Skrevet 27. desember 2012 #10 Skrevet 27. desember 2012 Og vi damer tenker "Hvorfor i alle dager tror han at jeg vil ha han nå, når jeg ikke ville ha han den gangen???" Sant nok, men situasjoner kan endre seg. Har det i min erfaring iallefall. Sjangsen er vel sånn cirka 5% , men du taper ikke noe mer enn et lite slag i tryne 1
Nettinettet Skrevet 27. desember 2012 #11 Skrevet 27. desember 2012 Sant nok, men situasjoner kan endre seg. Har det i min erfaring iallefall. Sjangsen er vel sånn cirka 5% , men du taper ikke noe mer enn et lite slag i tryne Da må du i såfall ha endret mye hos deg selv i mellomtiden. Hvis du ikke har endret noe siden sist er det bortkastet tid i mine øyne.
Gjest gressløk Skrevet 27. desember 2012 #12 Skrevet 27. desember 2012 Dropp disse planene dine. Hadde det vært noe som helst halmstrå å ta tak i "jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå, trenger å være alene, kanskje vi kan ta opp igjen kontakten senere..osv. osv", så er det noe litt annet (hvis du virkelig vil ha noe å klynge deg til). Men også disse vage "unnskyldningene" betyr ofte også dessverre kroken på døra, men der er det i alle fall noe vagt å henge seg fast i, om du virkelig ønsker det. Hadde dette vært tilfelle, så måtte det isåfall vært han som tok kontakt, ikke du. Nå rotet jeg meg bort, men til deg. Han sa rett ut at du ikke er hans type jente. Han møtte deg en gang, og ville ikke møte deg en gang til. Det betyr rett og slett at du ikke er typen hans. Hvis du nå tar kontakt med ham igjen, så gir det han antagelig bare en ego-boost for hans del, for han er neppe interessert når han så skråsikkert sa dette, og ikke har kommet med halen mellom bena i ettertid. Mitt råd er: Hvis han ikke har slettet deg fra Facebook, gjør det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå