AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Jeg har en far som er komplett uspiselig. Han er en plage å være sammen med, og de eneste ganger noen i familien klarer å være sammen med ham er i forbindelse med familiearrangenter som han "må" bli invitert til. Jeg har ofte følt stikk av dårlig samvittighet fordi jeg har et såpass dårlig forhold til ham, men dette blir alltid kurert når vi er sammen. Er det noen andre som har nære familiemedlemmer som dere ikke kan fordra? Hvordan takler dere i så fall dette? Har dere brutt kontakten eller gjør dere gode miner til slett spill? Anonym poster: 6e884d1f9a60b91d844ff3f5f7092bde
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Jeg er ikke så veldig glad i broren min. Han har gjennom hele oppveksten, og frem til nå vært veldig frekk, spydig og direkte ekkel mot meg. Når vi møtes sier vi hei til hverandre, men ikke noe mer. Han er gift og har to barn. Jeg har en del kontakt med kona hans, og vi møtes en gang iblandt. Mest for ungene sin del (jeg har også et barn). Anonym poster: b82ddfa9d41f29951f433185b984e066
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Det er flere personer i min familie jeg ikke kan fordra. Og heldigvis ser jeg dem nesten aldri. Og om jeg er i samme hus som dem så går jeg inn på et rom hvor de ikke er slik at jeg slipper og se dem Disse personene er........2 Onkler og 2 tanter samt to søskenbarn, Og pappa. Endret 26. desember 2012 av Corto Maltese
Gjest Herr Heftig Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Ja, det er to stykker. Begge har særdeles dårlige minerer, noe som gjør dem ekstra ille i familieselskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå