Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en klynge med små klumper på hvert kinn, som ikke er kviser. Noen som har peiling på hva det kan være for noe? Jeg har fuktfattig hud i ansiktet, og har aldri hatt problemer med uren hud (bortsett fra dette da, hvis det kan være urenheter)

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du begynt å bruke en ny krem i ansiktet? Jeg fikk det da jeg brukte en krem fra nivea.. Kasta den fort.

Anonym poster: 31a8747acf9c2a6860dddf5d468376d2

Skrevet

Har du begynt å bruke en ny krem i ansiktet? Jeg fikk det da jeg brukte en krem fra nivea.. Kasta den fort.

Anonym poster: 31a8747acf9c2a6860dddf5d468376d2

Godt mulig... Jeg har prøvd så mange kremer det siste året for å finne "den rette". Også av renseprodukter har jeg prøvd det ene etter det andre Problemet blir jo å finne ut hvilken det var som i tilfelle forårsaket utbruddet :fnise: Satser på å snart få brukt opp alle sammen og fortsette med en enkelt krem slik at jeg kan se om jeg evt reagerer på den

Skrevet

Hovne lymfekjertler? Man har vel det i trynet og?

Anonym poster: 78c922c03af421415814d22b806334ce

Skrevet

Det har jeg! Ikke kviser eller komedoner. Noen slags talgopphopninger. Jeg mener jeg har lagt ut bilde her... skal se om jeg finner

Skrevet

ps, hudlege som sa det jeg skrev :P hatt i 5-6 år

Skrevet

http://i.imgur.com/1Zj2T.jpg her, ser det slik ut ca?

Ja, noe liknende som det. Har du fått noe svar på hva det er? Eventuelt hva som kan gjøres for å unngå det?

Skrevet

Ja, noe liknende som det. Har du fått noe svar på hva det er? Eventuelt hva som kan gjøres for å unngå det?

jeg dro på klinikken som er tilknyttet hudlegen. de sa det kunne tas laser på, men de var så "flate" at det var en risiko for pigmentforandringer og arr.. så de sa at nå som jeg virkelig bruker godt med peeling, vente litt til, ett halvt års tid. hvis ikke det forbedres noe naturlig, vil de vurdere om det er best med laser eller sliping av huden / el syrebehandlinger

Skrevet

De fleste kan klemmes på. Godt speil, godt lys og litt lange negler er alt som skal til. Bare å trykke hardt nok så kommer det ut. Jeg har tatt mine i kveld faktisk.

Anonym poster: bf4962d8a4ab68f88a8638ed1fd2dfde

Skrevet

Det høres ut som milier. Milier er opphopninger av talg og cellerester under huden som ikke går bort av seg selv. De må fjernes av hudlege eller hudpleier. Man kan også gjøre det selv, men det anbefales at du får en profesjonell til å gjøre det om du er usikker. De fjernes ved at de stikkes hull på og klemmes ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...