Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i stor fest på lørdag, en venninne fyller 30. Jeg har fått med meg noen andre, og tilsammen skal vi bruke ca 1500 på å skjemme henne bort litt. Hun har hatt et tøft år, med mye stress og problemer.

Er det noen som har konkrete forslag til behandlinger/tilbud, og til hvilke klinikker/hudpleiere som er å anbefale? Har tenkt på f eks aromaterapi, men det koster såvidt jeg har sett rundt 600 for en time, og da har vi jo fortsatt endel penger igjen..

Newt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spa-weekend!!! :Nikke:

Blir selv 30 til sommern, og beste velværepakke for meg hadde vært en spa-weekend med div. behandlinger (de kan du vel velge alt etter pris etc tror jeg) og bading og avslapping.

Kjenner ikke til noen steder, har aldri gjort det, men det finnes mange hoteller etc som tilbyr dette, så ring litt rundt eller sjekk på nettet.

Gjest lmari
Skrevet

En hel spa-weekend blir fort dyrt - dyrere enn 1500,- er jeg redd.

Vet at Grand hotell i Oslo har en sånn spa-pakke, kan det være noe? Da blir det ikke en hel weekend, men behandling en dag.

www.grandhelse.no

Ellers er det Holmsbu Spa og Dr. Holms på Geilo, men de er nok ganske dyre.

Gjest Cuddly
Skrevet

Hva med aromaterapi + full ansiktsbehandling?

Trenger jo ikke ta begge delene samme sted eller dag, men fordele nytelsen...

Hvis det blir penger igjen kan de jo brukes til fotpleie (eller kremer, parfyme eller lignende).

Skrevet

Face-it på Frogner har spa-timer i den prisklassen. Jeg har ikke prøvd disse, men er veldig fornøyd ellers der.

Amarone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...