Gå til innhold

Bad -hvordan fornye med lite budsjett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat flyttet inn i et hus der badet består av mørke blå fliser på gulv, og hvite fliser med en blå bord på veggene. Taket er trehvitt, skapene hvite og plassert midt på (altså plass både over og under) med gullknotter. Det henger også flere knotter til å henge håndkler på rundt om i rommet, i gull. Badet er altså ganske praktisk, men også ganske stygt. Det har et lite vindu som jeg nå har hengt en gardin foran, men gardinen er også ganske stygg og tung (trodde jeg trengte noe mørkt for å ikke få innsyn, (utsikten er heller ikke veldig pen, da det ligger under bakkenivå, så man ser bare steiner i det "hullet" som er gravd ned foran vinduet) Så nå lurer jeg på hvordan jeg billigst mulig kan pynte opp og gjøre badet litt mer nøytralt? Jeg har ikke råd til å bytte fliser enda, selvom om en totalrenovering hadde vært å foretrekke. Noen kreative sjeler der ute som vet hva de ville gjort for å få rommet til å bli mer innbydende?

Anonym poster: ea5dd8a39bec3b8f376708f71b9a574f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe flismaling - maling som sprayes på flisene og flisene ser helt nye ut!

Skrevet

Mal taket hvitt og bytt ut knottene.

Anonym poster: 8fb744587214df6490ae3f7b414ff702

• Liker 3
Skrevet

Du kan kjøpe flismaling - maling som sprayes på flisene og flisene ser helt nye ut!

hva er det? hvordan funker det? jeg har også svarte fliser på gulvet, iiiik!

Anonym poster: 1422b9adc5948e5f7fcaf5bfd131cabe

Skrevet

Vet om flere som har brukt det og det har blitt veldig pent. Men mer vet jeg altså ikke, råder å høre i en butikk som selger maling.

Skrevet

Du kan lage sånn frostet effekt på vinduet så ser man hverken inn eller ut, da trenger du ikke så tykk gardin.

Skrevet

Vi har forresten veldig pene hvite gardiner på badet, men de er i sånn dusjforheng-stoff så man ser ikke igjennom uansett. Kanskje det hadde vært noe også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...