AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Hei! Jeg har det siste året fått en del tablettbokser fra merket pharmanex fra en person jeg kjenner i Nuskin. (har fått gratis, men personen som har gitt dem til meg, vil jo at jeg skal betale for dem for at h*n skal tjene penger på det). Disse tablettene skal visst være så bra for at man får styrket immunforsvar osv osv. Men jeg er ikke så sikker på at det skal være så bra som Nuskin hevder. Om disse tablettene hadde vært så bra, så hadde det vel vært noen andre enn Nuskin selv som hadde skrevet om dem? Tenker på folk på treningsforum osv, men finner ingen som har skrevet at det er så bra osv når jeg googler "Pharmanex". Og så har jeg hørt en del om Nuskin da. Folk som har vært med på noen av disse møtene, forteller at Nuskin ikke forteller om produktene sine, men at de kun forteller om hvor rik man kan bli om man selger produktene og gjør det på riktig måte. Har og hørt at de har blitt anmeldt i USA. Så jeg har ikke rørt disse tablettene fordi jeg ikke stoler 100% på merket. De hadde vel solgt det på apotek osv om det hadde vært bra? Noen som har erfaringer? Anonym poster: c578fff62f6e9dd3613f30f4f01f0aea
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Har ikke hørt om produktet og har null erfaring, men utifra hva du skriver ville jeg holdt meg langt unna. Kast boksene eller gi de tilbake til den du fikk dem av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå