AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 "Kom over" en mail han skrev til sin eks-kone der han skriver at han fortsatt drømmer om at hun skal komme tilbake og at de igjen skal bli en familie. Det er 3 år siden de ble skilt, og jeg har vært med han i de 2 siste årene. Hva skal jeg tenke om dette? Han sier han elsker meg, og jeg elsker han. Det er vel mulig at han gjør det på tross av at han drømmer om dette? Eller er jeg ikke fullkommen? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d
Gjest Snuppi Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Han er ikke over sin ekskone. Spørsmålet her er hva har du tenkt å gjøre med dette?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Han er ikke over sin ekskone. Spørsmålet her er hva har du tenkt å gjøre med dette? Nei, si det. Jeg skjønner jo også at han ikke er over henne, og at ønsket om en "fullstendig" familie veier tungt for han. Skal jeg føle meg som en plan b? Jeg merket veldig i starten at han ikke var over henne, men har vel det siste året tenkt at det var litt forbi...men er redd det aldri kommer til å gjøre det. Men kanskje mange som er blitt forlatt av sin ektemann/-kone har de slik, selv om de finner en ny? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Har på samme måte. Elsker exn min, men det er en grunn på hvorfor det ikke funkket, så får nok bare nøye meg med han jeg har nå, han er ihvertfall stabil og behandler meg med respekt selv om jeg aldri blir fullkommen med han som jeg er med exn. Anonym poster: 293d9bace9dc6ae25953be948fb54c36 1
Gjest Snuppi Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Nei, si det. Jeg skjønner jo også at han ikke er over henne, og at ønsket om en "fullstendig" familie veier tungt for han. Skal jeg føle meg som en plan b? Jeg merket veldig i starten at han ikke var over henne, men har vel det siste året tenkt at det var litt forbi...men er redd det aldri kommer til å gjøre det. Men kanskje mange som er blitt forlatt av sin ektemann/-kone har de slik, selv om de finner en ny? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d De fleste er over eksen når de går inn i et nytt forhold. Med tiden vil følelsene forsvinne. Om han ikke er over henne etter tre år, tviler jeg på at han kommer over henne med det første. Det er urettferdig ovenfor deg at han er sammen med deg som en slags plan B, som du nevnte i innlegget ditt.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Definitivt plan B. Jeg har en plan B kjæreste nå. Vil xn prøve igjen så stikker jeg på dagen. Selv om jeg er veldig veldig glad i B så elsker jeg xn.... Anonym poster: ca756f7cc62a30b42632865dfd9b37a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Men i dette tilfellet er det ikke snakk om at hun muligens kommer tilbake. No chance in hell! Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d
Steinar40 Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Tror man skal tenke seg godt om før man blir i sammen med noen som har blitt dumpa. Hvem faen ønsker å være plan B? Og det er bare sjuke folk som velger en plan B! Vet du ikke hva du vil så får du være alene.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Tror man skal tenke seg godt om før man blir i sammen med noen som har blitt dumpa. Hvem faen ønsker å være plan B? Og det er bare sjuke folk som velger en plan B! Vet du ikke hva du vil så får du være alene. Ja, jeg har jo skjønt og lært at det har sin pris å velge noen som har blitt dumpet. Vanskelig dette her. Han sier han elsker meg, vil være med meg resten av livet, har det godt i hjertet når han er emd meg/tenker på meg..er det bare tomme ord dette da? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d
Steinar40 Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Ja, jeg har jo skjønt og lært at det har sin pris å velge noen som har blitt dumpet. Vanskelig dette her. Han sier han elsker meg, vil være med meg resten av livet, har det godt i hjertet når han er emd meg/tenker på meg..er det bare tomme ord dette da? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d Tja, det er jo ikke helt lett å se hvordan begge deler kan være riktig?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Tror man skal tenke seg godt om før man blir i sammen med noen som har blitt dumpa. Du altså. Det kommer an på hvorfor man blir dumpa, og flere ting. Jeg ble dumpa for noen år siden. Han kom meg i forkjøpet. Brudd er alltid trist, men det kom jeg fort over. Folk som dumper kan jo ha utallige grunner til å gjøre det og, de kan fortsatt elske og ønske å ha den dumpede i livet sitt, men der og da går det ikke av en eller annen grunn.
Steinar40 Skrevet 26. desember 2012 #12 Skrevet 26. desember 2012 Du altså. Det kommer an på hvorfor man blir dumpa, og flere ting. Jeg ble dumpa for noen år siden. Han kom meg i forkjøpet. Brudd er alltid trist, men det kom jeg fort over. Folk som dumper kan jo ha utallige grunner til å gjøre det og, de kan fortsatt elske og ønske å ha den dumpede i livet sitt, men der og da går det ikke av en eller annen grunn. Og det siste du skriver syns du da høres veldig smart ut?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #13 Skrevet 26. desember 2012 Fomlete skrevet. Men det jeg mener er at det som regel ikke spiller noen rolle om man blir dumpet eller om man selv dumper. Noen henger seg totalt opp i eksen, finner bare rebound osv... Men det gjelder ikke flertallet. Det kan ta tid å komme over en person, men jeg tror at de fleste som går inn i nytt forhold er ferdig med det forrige. Alle kan jo ikke dumpe, noen må bli dumpet.
Gakkepus Skrevet 26. desember 2012 #14 Skrevet 26. desember 2012 Du kommer nok til å bli skuffet i det lange løp. Du er og forblir nr.2. Han ønsker sin kone tilbake innerst inne, og min frykt er at du er hans erstatning. Han elsker deg nok, men ikke like mye som sin kone.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #15 Skrevet 27. desember 2012 Du kommer nok til å bli skuffet i det lange løp. Du er og forblir nr.2. Han ønsker sin kone tilbake innerst inne, og min frykt er at du er hans erstatning. Han elsker deg nok, men ikke like mye som sin kone. TS: Vet ikke hva jeg skal si eller føle. Det er jo klart at jeg ikke kan erstatte moren til hans barn, og alt de har opplevd..Er det ikke slik at uansett hvem han treffer så elsker han ikke de mer enn sin eks-kone? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d
Steinar40 Skrevet 27. desember 2012 #16 Skrevet 27. desember 2012 TS: Vet ikke hva jeg skal si eller føle. Det er jo klart at jeg ikke kan erstatte moren til hans barn, og alt de har opplevd..Er det ikke slik at uansett hvem han treffer så elsker han ikke de mer enn sin eks-kone? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d Kan ikke tenke meg at det er noen generell regel.
Gjest Lille-pus Skrevet 27. desember 2012 #17 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Hvor mange er det egentlig som har evnen og erfaringen til å sette seg inn en slik situasjon fra begge sider ? Et brudd vil, og må, kreve et godt og grundig stykke mental 'rehabilitering'. Noen innser ikke dette, kanskje de ikke helt forstår hva som foregår inne i dem selv, kanskje legger de lokk på alt og tror det er borte.. inntil de små tingene dukker opp og sparker lokket av følelser som ikke har blitt ferdig behandlet... Grunnene kan være mange. I den situasjonen jeg her høres beskrevet så er det en mann som ikke har innsett/tatt tiden til å behandle. alt som bruddet førte med seg, - han har ganske fort (1 års tid) etter gått inn i et nytt forhold. Nei, det er ikke slik at man for all tid vil elske sin første kone på den samme måte man elsker sin ektefelle med kropp og sjel. Man vil alltid bære en ømhet for sitt barns andre forelder, men om man ikke har behandlet sitt brudd så vil man trekke med seg en koffert full av ubehandlet bagasje, - noe vi ser i dette tilfellet. Og det er vondt for TS, man føler seg som nr. 2 i det erotiske riket, som en stadig taper om hans mentale tilstedeværelse. Edit: Leif Endret 27. desember 2012 av Lille-pus
Gjest LineaAlba Skrevet 27. desember 2012 #18 Skrevet 27. desember 2012 "Kom over" en mail han skrev til sin eks-kone der han skriver at han fortsatt drømmer om at hun skal komme tilbake og at de igjen skal bli en familie. Det er 3 år siden de ble skilt, og jeg har vært med han i de 2 siste årene. Hva skal jeg tenke om dette? Han sier han elsker meg, og jeg elsker han. Det er vel mulig at han gjør det på tross av at han drømmer om dette? Eller er jeg ikke fullkommen? Anonym poster: f8a1c3a66401c1979f088a59049b558d Han kan si hva som helst til deg, men det er handling som teller. Han har erklært sin kjærlighet til ekskona. Hvordan kan han elske deg hvis han fortsatt vil ha henne, innerst inne? Og du er helt sikkert fullkommen, det er han som er ute og kjører når han innleder et forhold uten å være ferdig med det gamle.
Gjest :) Skrevet 27. desember 2012 #19 Skrevet 27. desember 2012 Ville sett det som et svik hvis mannen min sendte kjærlighetserkleringer og "frierbrev" til andre. Ville ikke holdt ut i lengden som andrevalget. Tror nok han er veldig glad i deg,,,men snill er han ikke hvis han vil du skal leve livet ditt som "ho jeg tok tiltakke med" siden" drømmedama" ikke ville ha han. Bare lurer,,,ville han syntes det var greit hvis det var du som sendte frier-mail til andre menn?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #20 Skrevet 27. desember 2012 Men det er jo søtt på en måte da. At han fortsatt elsker henne. <3 Anonym poster: 9017a46589b9b132494ed566f9af0166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå