Gå til innhold

Kjole til lave jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente(16) som er veldig lav. Er fra Serbia opprinnelig og der er det ikke så uvanlig. Poenget er at jeg i hele mitt liv har gått med bukser og skjørt noe som jeg er veldig lei av. Vil pynte meg opp i pene kjoler, jeg også.

Så er det noen som har anelse om hvor man finner alle slags mulige kjoler til jenter på 150 cm? Er jo umulig å finne.

Anonym poster: 95a2132b71e4df895b0a8cd9a74d9c8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg et veldig lav selv, og har ikke problemer med å finne kjoler.

Top shop og asos (hvis jeg husker rett) har jo petit avdelinger :)

Kjøper også mange kjoler fra nelly.com, de er så korte i utgangspunktet at de blir normal lengde på meg (dvs rett over knær-på låret). Lange kjoler pleier jeg å legge opp :)

Skrevet

Er ikke så vanskelig det, kjøp kjoler på nelly som rekker modellen såvidt over rumpa. Hvis du ønsker lårkorte kjoler på deg selv så finnes det flere butikker med petite avdeling, som f.eks asos.com

Anonym poster: 3651a0d31bcca039faf1b51ecf1967e1

Skrevet

Artig at vi skrev det samme, mer eller mindre. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Artig at vi skrev det samme, mer eller mindre. :fnise:

Ja :fnise:

Skrevet

Det er ganske lett å finne kjoler synes jeg. Jeg er kort. Det er mote med kjoler som er veldig korte og på meg så stopper rumpe lengde kjoler litt over kneet.

Det er derimot mye mye verre å finne bukser.

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 26. desember 2012 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente(16) som er veldig lav. Er fra Serbia opprinnelig og der er det ikke så uvanlig. Poenget er at jeg i hele mitt liv har gått med bukser og skjørt noe som jeg er veldig lei av. Vil pynte meg opp i pene kjoler, jeg også.

Så er det noen som har anelse om hvor man finner alle slags mulige kjoler til jenter på 150 cm? Er jo umulig å finne.

Anonym poster: 95a2132b71e4df895b0a8cd9a74d9c8d

F.eks.  en sånn fin kjole ser elegant og flott ut når man er lav får da kler man best korte kjoler og skjørt .    Mister lissom figuren og ser nesten fort ustelt ut i for lange kjoler og skjørt i lav høyde synes jeg da. 

Anonymkode: f0896...648

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

F.eks.  en sånn fin kjole ser elegant og flott ut når man er lav får da kler man best korte kjoler og skjørt .    Mister lissom figuren og ser nesten fort ustelt ut i for lange kjoler og skjørt i lav høyde synes jeg da. 

Denne kan se lengere ut på en så lav jente så kan skje at må belage seg på legge den opp litt så den slipper øke i lengde pga man er lav.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne kan se lengere ut på en så lav jente så kan skje at må belage seg på legge den opp litt så den slipper øke i lengde pga man er lav.

Tråden er fem år gammel! Er det du som driver å drar frem alle kjempegamle tråder og gir råd, så dropp det! Er helt sikker på at hun har klart å finne seg flere fine kjoler på disse årene. 

Anonymkode: 586f6...2d8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...