AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Fotballfruen, Ulrikke Lund, Heidi Alexandra, TCMN, Sophie Elise har alle restylan i leppene. Hvilke signal sender dette ut egentlig? At man ikke er perfekt uten fyldige overlepper, solbrun hud, lange påklistra øyenvipper, langt fyldig hår, nynappede øyenbryn, 10 cm høye hæler, og nyinnkjøpte klær fra bik bok. Jeg blir rett og slett kvalm. Falsk fra a til å. Virkelig, tar du restylan burde du ta kontakt med psykolog for å finne ut hva som er galt med selvtilitten din, så skrudd må er de! Anonym poster: e977634797dcf3974f10b99820469202 3
pusekatta Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Ærh, jeg tar ikke dette så seriøst jeg.. De må da vel få lov til å ta restylane hvis de vil. Om det er nødvendig er en annen sak. Jeg synes heller ikke at de burde ta kontakt med psykolig for å finne ut hva som er galt med selvtilliten sin. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Du skal ikke se bort fra at mange av de streber med å være perfekt på grunn av de mange ekle kommentarene de kan få på mail og i kommentarfeltet. Folk har ikke hinder. Anonym poster: 457dff24f8fc6b793a419999c0da2279 2
Roxxy Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Fotballfruen, Ulrikke Lund, Heidi Alexandra, TCMN, Sophie Elise har alle restylan i leppene. Hvilke signal sender dette ut egentlig? At man ikke er perfekt uten fyldige overlepper, solbrun hud, lange påklistra øyenvipper, langt fyldig hår, nynappede øyenbryn, 10 cm høye hæler, og nyinnkjøpte klær fra bik bok. Jeg blir rett og slett kvalm. Falsk fra a til å. Virkelig, tar du restylan burde du ta kontakt med psykolog for å finne ut hva som er galt med selvtilitten din, så skrudd må er de! Anonym poster: e977634797dcf3974f10b99820469202 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan irritere deg så mye over andre folk sitt utseende! Det handler ikke om å være "perfekt" eller "falsk" som du sier. Det handler om selvtillit. Hvis noen små justeringer kan få selvtilliten til en person opp noen hakk, hva er så gale med det? Hvis ikke du vil ha restylane eller hair extentions så ikke ta det da vell! La folk gjøre hva dem selv vil,. Jeg håper virkelig du sove bedre etter å ha laget denne tråden hvor du klager på alle andre, siden det var så viktig for deg å dele hva du mener.... Endret 11. februar 2013 av Roxxy 2
Gjest Gaea Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Det er ikke noe som plager meg personlig, men jeg blir litt oppgitt. Jeg vil tro at det i de fleste tilfeller vil være på grunn av lav selvtillit eller at de streber etter såkalt ''perfeksjon''. Det ironiske er at når dette blir så vanlig som det har blitt, fører det til at flere (og da spesielt de yngre jenter) får dårlig selvtillit fordi de ikke ser slik ut selv - en ond sirkel.
Gjest Søgni Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Ok, så ordlegger TS seg lite diplomatisk. Men det må jo gå an å diskutere hvilke signaler det sender at påfallende mange toppbloggere endrer utseendet kirurgisk og med restylane etc.? Bloggere er rollemodeller med det de gjør og skriver om på bloggene sine for sin unge målgruppe, så derfor er det ikke sånn at det ikke betyr noe hva de skriver og blogger om. Og nei, jeg er ikke misunnelig, ligger ikke søvnløs om natta eller lignende, av at toppbloggere tar restylane. 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 De får nok restylanen dekket, for de vil jo selge dette gakk gakk produktet sitt. Noe så stygt restylane er, så burde alle fått det gratis. Man ser ikke ut i måneskinn med dette produktet. Samme med botox. Stygt stygt stygt! Anonym poster: f9cd0e2bb6556380e43209047e6090cc
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Jeg synes det er viktig å tenke over hva toppbloggerne signaliserer, selv om TS kanskje overdriver dette en smule. Jeg synes det er merkelig at det er en restylane-trend blandt toppbloggerne, og jeg lurer på om dette vil ha en indirekte påvirkning på salget av restylane fremover. 1
Vulpes Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 Jeg synes det er skummelt at det er blitt så vanlig, spesielt i rosabloggverden/motebloggverden/sminkebloggverden, å ta restylane og å til og med operere inn silikon. Det er klart at dette påvirker mange av leserne, spesielt de unge.
Zerotic Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Restylane er nok ganske snart like normalt som sminke! Om det ikke allerede er det... Man trenger ikke ta kontakt med en psykolog bare fordi man velger å fylle leppene med restylane. Hvorfor i all verden skulle man det? Om en person virkelig sliter med selvtilliten, så tviler jeg sterkt på at restylane i leppene vil fungere. Dette er jeg sikker på at vedkommende det gjelder også vet. Restylane er ikke et tegn på at man trenger hjelp, for å si det slik.
Gjest Euforia Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Jeg skjønner at de gjør det, jeg hadde sikkert også gjort det om jeg hadde så mye penger. Synes folk overreagerer når det kommer til restylane, det er jo et naturlig stoff som kroppen selv produserer, og som går ut av seg selv etter en liten stund. Synes det er mer urovekkende at de øverste jentene på blogglisten nå har skaffet seg silikonpupper. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #13 Skrevet 12. februar 2013 synes det er sprøtt at andrea badendyck tok restylane i leppene for første gang på 18 årsdagen sin for en måned siden. så gjorde hun det for 2.gang idag.. Anonym poster: 5ad5d313b5014f1c764b244ba5119351
estrella Skrevet 12. februar 2013 #14 Skrevet 12. februar 2013 Personlig synes jeg det er lite pent. Så jeg klarer ikke forstå hvorfor de gjør det . Men det jo min personlige mening, de får lov å gjøre som de vil, men om det er et sunt bilde til yngre jenter? Skeptisk. De må jo aldri ha følelsen av å være bra nok, når de leser slike blogger (og magasiner, tv, internett, what-not av medier) og tror de må ha restylane, silikon, fancy og dyre klær, rådyr sminke ++
Gjest BabyBlue Skrevet 12. februar 2013 #15 Skrevet 12. februar 2013 Nå har de i tillegg tatt silikon (nesten) hele gjengen. Så fort de fyller 18 fyker de til konsultasjon og booker operasjoner så det holder. Folk skal få gjøre som de vil, men synes det er trist at så naturlig flotte jenter føler et behov for å ordne opp i ting som i utgangspunktet ikke trenger å fikses på. Men det kommer selvsagt an på øynene som ser det...
Professor Orm Skrevet 12. februar 2013 #16 Skrevet 12. februar 2013 Jeg ville klikka mongo om jeg hadde gjort det, hadde ikke taklet å tenke på at jeg så bra ut fordi jeg hadde sprøytet inn restylane i leppene. Det er derfor jeg aldri noensinne kommer til å få utført kosmetiske operasjoner, bortsett fra kjemiske peelinger kanskje. Jeg synes unge, pene jenter tar for lett på det, stor forskjell fra dette og sminke. Man bestemmer over sin egen kropp, men jeg tenker også hva det kan føre til på lang sikt, feks at det gjør noe negativt med selvbildet ens, eller at de plutselig har tatt for mange operasjoner. Og selvfølgelig dette med signalene det sender ut. Takk gud for at jeg ikke er 15 lenger! Det er trist at så mange har sluttet å verdsette naturlig skjønnhet 1
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2013 #17 Skrevet 13. februar 2013 Hadde jeg hatt pålimte vipper, fake tan, botox og restylane i leppene hadde jeg ikke taklet å få komplimenter. Da får man jo komplimenter for jobben og ikke for ens naturlige skjønnhet. Lurer på hvordan de takler det? Jeg er ihvertfall ganske likegyldig til komplimenter for puppene mine siden jeg har silikon. Blir mye gladere for å f.eks få komplimenter ansiktstrekkene mine og beina mine.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #18 Skrevet 13. februar 2013 Jeg synes det ser freaky ut. Klovnete. Ikke pent. Anonym poster: 683471c78bab9e2df79025ba9f8cfe1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå