Gå til innhold

Trenger guttetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger et par gode råd :)

Jeg er en 16 år gammel jente som begynte på videregående i høst. I klassen min går det en gutt som jeg er veldig interessert i. Ved skolestart snakket jeg litt med han og han virker veldig hyggelig. Jeg flørtet litt med han i en time vi satt sammen, og har blunket til han en gang, hvor han begynte å le litt og blunket tilbake. Han har også blunket til meg først en gang. I den første skoleuken hadde vi masse blikkontakt, og vi gjorde stort sett ikke annet enn å stirre på hverandre. Men så fikk han seg kjæreste og de var sammen i en måneds tid, før de slo opp. For meg så kom det litt som et sjokk, ettersom jeg trodde han var interessert. Det var hun som slo opp med han, og han virket ganske lei seg. Etter det har vi ikke hatt like mye blikkontakt, men det skjer iallefall et par ganger om dagen. Vi har ikke fått snakket så veldig mye sammen, iallefall ikke på tomannshånd. Vi har også funnet ut at vi har utrolig lik musikksmak, noe som er en veldig stor fordel! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er utrolig tiltrukket av han, selv om vi ikke har snakket så mye sammen.

Hva kan jeg gjøre for å skape interesse hos han? Jeg får ikke øynene mine vekk fra han. Jeg vet at det kanskje er litt for tidlig for han å hoppe inn i noe nytt.

Vi har også snakket alt for lite sammen, er det noen tips dere har for å få startet en samtale?

Hadde blitt utrolig takknemlig for svar, han er en gutt jeg virkelig liker!

Anonym poster: ae3d7e30541c18abcb6fb517edebc255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahha så søtt!!!!

Anonym poster: 752bfd83d0e96af45611f386af9f332c

• Liker 3
Skrevet

Noen som har noen tips? :)

Skrevet

TS: Jeg er egentlig ganske utadvendt, men når han er i nærheten blir jeg stille, mest sannsynlig fordi jeg er redd for å si noe dumt/feil.

Skrevet

Smil til han, gi han komplimenter.. Add han på facebook, og spør han om noe der. :)

Vær bevisst på å være litt rett på. Gutter skjønner dårlig hint!

Anonym poster: 1bc88b7c281ad54b64cfb49d0b34c44d

Skrevet

Smil til han, gi han komplimenter.. Add han på facebook, og spør han om noe der. :)

Vær bevisst på å være litt rett på. Gutter skjønner dårlig hint!

Anonym poster: 1bc88b7c281ad54b64cfb49d0b34c44d

TS: Han addet meg etter første skoledag på facebook, og likte profilbildet mitt, noe jeg trodde var et hint helt til han plutselig fikk kjæreste.

Skrevet

Jeg ville prøvd å snakke med han om ett tema du vet dere har felles interesse for, for så å gradvis gå over på andre ting. Jeg er en gutt på 16, og merker at når jeg snakker med en jente om noe vi har til felles, så kan det gå over til at man snakker til hverandre på facebook om de tingene..og etterhvert blir kanskje samtalene "Hei, du vi har snakket mye om musikk, men jeg bare lurer, hvordan går det? Har vi noe på gang?" også videre. Lykke til! :)

Skrevet

Bruk musikken, det dere har felles for hva det er verdt.....kan funke som isbryter her.

Er det noen norske band f.eks dere liker? Eller band som kommer til Norge snart for å spille?

Foreslå konsert!

Lykke til!!

Anonym poster: 33d0ba0c6d581f26affc6df34bf92e40

Skrevet

Vis puppene dine til ham :D Det funker

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha prøvd meg frem her. Bare vis at du er interessert i han, så kan du se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...