Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva syns du om Only/vero moda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klærne? De ansatte?

Anonym poster: e9d20e0586c0259f552b4dcc40dc6096

Skrevet

Klærne er møkkstygge. Handler aldri derfra.

• Liker 1
Skrevet

Handler så og si aldri der, men kan finne på å kjøpe helt standard basisplagg (hvite tskjorter osv) De ansatte er som alle ansatte er på kjedebutikker, ikke de mest serviceinnstilte.

• Liker 2
Skrevet

Synes Vero Moda alltid har så små størrelser, så handler aldri der.

• Liker 3
Skrevet

Klærne er veldig opp og ned. Tidvis har de veldig mye fint, andre ganger er de langt utenfor min smak. Ofte har de fine klær i pastell, fersken og beige, og det blir helt feil mot min hudtone, så jeg ender sjeldent opp med klær derfra.

• Liker 1
Skrevet

Synes det varierer mye. Går stort sett innom om jeg er på et kjøpesenter hvor det er Vero Moda, og kan av og til finne noe fint. Stort sett topper eller jakker.

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette er veldig opp og ned. Kjem kanskje mykje av kva for smak innkjøpssjefen har...

Tykkjer kleda kan ha fine snitt. Kjøper mest kardigans, fintoppar og basistoppar dersom eg kjøper noko.

Skrevet

Rett og slett stygge klær, mye av det er på grensen til trashy.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg går aldri inn på Vero Moda eller Only, vet at klærne er av dårlig kvalitet. Liker hverken fargene eller snittet, og forbinder butikken med håpløse slengbukser rundt 2000-skiftet! Det finnes selvfølgelig fine klesplagg der i fra, men nei.

Skrevet

Stygge klær i utrolig dårlig kvalitet. Går aldri inn der, så vet lite om service.

Anonym poster: fcd06786ad0416daf1bd52549fa8c97e

Skrevet

Syntes de hadde veldig mye fint før, men nå går det bare nedover. Stygge og dårlige klær. I tillegg er størrelsene utrolig små. Jeg som er Medium+ må opp i XL i mange av klærne dems, og det har de som oftest ikke.

• Liker 2
Skrevet

Absolutt hvert eneste plagg der inne er for stort for meg.. I tillegg til at de i perioder har ekstremt rare klær.

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

De har noe fint, men stoffet på klærne er helt utrolig ekle.. Så det blir sjeldent klær derfra

Gjest Borghild
Skrevet

Syns de har endel fine cardigans, basictopper og ytterjakker, men de har mye rart også. Varierer så mye. Only har noen fine jeans. Størrelsene syns jeg er helt normale, grenser mot litt store. Bruker XS/S både der og alle andre steder. Syns Vero Moda er større i str enn Only.

Annonse
Skrevet

Noe av det er helt greit. Har kjøpt noen enkle topper derfra som jeg kan sprite opp med min egen stil i tilbehør. Det er sjeldent underdelene der passer meg.

Synes klærne der som regel er kjedelige.

Skrevet

Synes det varierer veldig egentlig, i perioder kan de ha mye fint, men som regel finner jeg ikke noe der. Det eneste jeg alltid handler derfra er basisplagg som singleter og bomullsgensere. Synes vinterjakkene derfra kan være av rimelig grei kvalitet i forhold til prisen. Er også av den oppfatning at størrelsene er små i forhold til andre merker. De ansatte ved min nærmeste Vero Moda er stort sett små, fnisete berter som er mer opptatt av å snakke med venninner som er innom enn å hjelpe kundene, men to andre Vero Moda butikker som ligger i nærheten av min by har veldig god kundeservice og hyggelige ansatte som har vært veldig behjelpelige til å finne klær som faktisk passet meg i forhold til snitt og farger.

Skrevet

Jeg går aldri innom lengre fordi jeg aldri fant noe jeg likte da jeg brukte å gå innom disse butikkene. Liker de buksene med glidelås bak som mange har da.

Skrevet

Det varierer veldig med hva som er i motebildet. Jeg har nemlig en veldig klar og definert stil som er "meg" - og derfor, når det er ting i motebidlet som overhodet ikke er i min stil, så finner jeg ingeting i det hele tatt, mens andre ganger kan det være massevis! :) Det kommer derfor mindre an på butikken/merket, og mer an på hva de har inne. I forhold til kvalitetet på klærne, så synes jeg den desverre ofte er forferdelig dårlig på VM/Only. Jeg kjøper aller helst plagg i naturstoffer (bomull, ull, silke osv.), med mindre plagget bare er utrolig utrolig fint!! Jeg unngår særlig plagg i sånt "glinsestoff" (sateng?). Huff og fysj og fy. Elektrisk hår får man av det også, og støt når man hilser på andre...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...