AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Hvilke aktiviteter kan fremme barns kjennskap og interesse for kunst og kultur? Moren maser så veldig om dette, men det interesser meg jo ikke i det hele tatt, så har dere noen forslag? Anonym poster: 89b9c5744e635bfb702a9121adfbdd6f
Gjest Eld Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 For meg ble det en naturlig del siden jeg alltid har likt å tegne, lese og lage ting. Som liten hadde jeg ei venninne der faren jobbet på kunstmuseum så vi pleide av og til å løpe rundt og leke der noen ganger mens han var på jobb og det var lite folk. Fikk mange inntrykk av maleriene som hang der. I lang tid var jeg veldig interessert i gamle Egypt og tegnet og leste masse om det. Kanskje du kan oppmuntre til tegning, kanskje barnet kan få et egen kamera og ta bilder. Ta h*n med på kunstmuseum/gallerier, teater. Interesse for lesing og musikk er også gode ting. Ofte arrangerer de ting for barn på biblioteket etc.
Gjest Malin Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Ta de med på barneteater. Mange kulturhus ol har flotte barneforestillinger hvor de kan delta og være aktive.. Ellers er alt av hobbyaktiviteter litt kunst - tegning, maling, perler, håndarbeid, lego uten oppskrift, klippe og lime stash
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #5 Skrevet 27. desember 2012 Barnet er to år Anonym poster: 89b9c5744e635bfb702a9121adfbdd6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå