Tabris Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Jeg kom over denne annonnsen, og det får hjertet mitt til å gråte: http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=38996414&kwUnica= Hva er det folk tenker på, som gir valp i gave på den måten?!
humalla Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Uff... Syntes ikke kjæledyr skal gies bort i julegave! Med mindre du vet at personen VIRKELIG ønsker seg det.
ninuska_ Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Uff. Noen er så korttenkte - stakkars uskyldige valp!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Herregud Jeg håper annonsen er bare tull, men det forundrer meg ikke at noen er så tankeløse.
Gjest Naria Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Jeg synes man kan gi dyr i julegave, men da må dette være nøye planlagt med mottageren. Utrolig trist, håper hun finner et godt hjem til hunden. 1
Gjest brutal mann Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Sagt det før og sier det igjen, det burde vert straffbart å gi levende ting i gave. Hadde jeg vert denne dama hadde dyrelegen vert besøkt fort som bare fy, med giveren på slep. 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Hva skjer med folk?? Nekter de å skjønne?
Gjest Lille-pus Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Noen har ingenting inne i hverken hodet eller hjertet. 7
Gjest Doh Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Uff, synes jo litt synd på hun som fikk den i gave også da (om det er sant). Tenk å sitte der med en liten valp du vet du ikke kan/vil ha og du ikke blir kvitt den. Håper valpen kommer til noen snille mennesker og at folk slutter å gi dyr i gave. 2
Fandenivoldsk Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Åååh, idiotiske menneske!!! Giveren, altså.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. desember 2012 #12 Skrevet 26. desember 2012 Er det nå jeg skal si at hadde valpen kommet fra en seriøs oppdretter av renrasa valper men papirer, ville de ant ikke solgt valpen som julegave? Og hadde dette skjedd, ville de tatt valpen tilbake. Både "oppdretter" og tilkomne eksmann, er noen naut!! 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #13 Skrevet 26. desember 2012 Uff da stakkars personen med annonsen, må jo ha fått sjokk når h*n fikk en valp i gave! Spesielt med tanke på at den er verket ønsket og tydeligvis ikke passer med hund Giveren og selgeren er komplette idioter. Håper noen snille sjeler tar valpen til seg, skulle ha gjort det selv om det ikke var for at jeg studerer i utlandet Anonym poster: 7c692c23af3760916a6210f60befb489
Gjest Belle Gunnes Skrevet 26. desember 2012 #14 Skrevet 26. desember 2012 Nå står det "gitt bort" på annonsen Håper den kom til noen fornuftige mennesker
Armitage Skrevet 26. desember 2012 #15 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Jeg har et eksempel på hvor det å gi kjæledyr i gave kan utvikle seg veldig dårlig. Ei venninne av min mor mistet hunden sin til alderdom. En godmodig og snill labrador. Hennes sønner fikk den utrolig dårlige ideen at de skulle kjøpe en valp til henne i bursdagsgave. Min mors venninne hverken ønsket seg eller hadde overskudd til å ta vare på en ny valp. Sønnenen hennes kjøpte en Tervueren. Hadde de gjort litt research på hunderasen så hadde de skjønt at den absolutt ikke passet henne. De kjøpte også valpen billig hos noen som tydeligvis ikke brydde seg om hva som skjedde med valpen etterpå. Hun greide ikke å kontrollere eller dressere hunden. Hun ble redd den til slutt. Men var for dumsnill til å gi den bort. Og som resultat ble hunden ble engstelig og begynte å bite folk. Det hele endte med at hunden ble avlivd:( Endret 26. desember 2012 av Armitage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå