Gjest pålogget Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Er nesten slik at jeg ikke orker å kose med henne når det stinker sånn i kjeften hennes. Ellers er hun ren, fluffy og fin kosehund. Hun er en pomeranian på 1 år. Noen som har kjærringråd mot dårlig ånde hos hunder? Aner dere hva det kommer av?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Pusse tenner, fjerne tannsten. Regner med du gjør det? Anonym poster: 9bf214387bf25bf211325ca8bc133a95
Gjest pålogget Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Pusser ikke tennene hennes, det har jeg ikke vært borti før. Må kanskje skaffe meg en sånn tannkrem for hunder da....Tannsten vet jeg ikke så mye om, var hos dyrlegen å drakk uten noen tenner for et halvt år siden, de sa ingenting om tannsten. Fins det noe mat som kan ta bort lukta?
Kine28 Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Jeg ville uansett tatt henne til dyrlege for å få utelukket at hun ikke er syk/tannkjøttbetennelser eller lignende (og få fjernet ev. tannstein). For tenner og tannkjøtt, kan det hjelpe at hun får tyggebein eller lignende med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå