Gjest Spiderpig Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Fikk ny telefon til jul. Den må ha sånn mini/micro-sim. Hvordan gjøres det? Tenkte å dra ned på netcom-butikken i morgen tidlig. Får jeg kopiert over alle tlf-numrene fra sim-kortet jeg har nå?
TMB Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Ja, du kan bare kopiere, selve kontaktpunketene på kortet blir vel ikke kuttet ned på?
humalla Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Hvilken tlf er det? Jeg har galaxy s3, og denne måtte jeg ha minisim til. Da bare klippet de i Spaceworld ut selve "brikka" som er inni simkortet. Det kan du gjøre selv også. Med iphone må du bestille nytt simkort, siden de har en annen type kort.
Gjest Spiderpig Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Det er galaxy s3. Klipper de bare til simkortet? Det tør jeg nok ikke gjøre selv
humalla Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Skjønner det Dra innom en telebutikk imorgen å ordne det. Bare husk å lagre kontaktene dine på simkortet før du gjør det! Gratulerer med ny tlf S3'en er kjempebra!
orgus Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Synkroniser kontaktene dine med google, så er de alltid oppdatert i tilfelle telefonen streiker eller blir stjålet. I tillegg så blir navn korrekt tatt vare på, alle nummer, adresser og eventuelle andre notater som hører med. Dette fungerer ikke så bra når man kopierer via simkort. 1
TMB Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Og det fungerer ikke i TS' tilfelle om mobilen h*n skal oppgradere fra ikke støtter Google-kontakter.
Gjest Spiderpig Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Skjønner det Dra innom en telebutikk imorgen å ordne det. Bare husk å lagre kontaktene dine på simkortet før du gjør det! Gratulerer med ny tlf S3'en er kjempebra! Okei. Takk for svar. Ja, vet den er bra. Veldig fornøyd med samboeren
orgus Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Og det fungerer ikke i TS' tilfelle om mobilen h*n skal oppgradere fra ikke støtter Google-kontakter. Nei det er sant, men til og med min gamle w995 støtter dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå