Gå til innhold

blir gal av eksen. meg det feiler noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mann 31 år her. har en datter på 3 og halvt år med eksen som er 29 år,

det ble slutt for 1 og halvt år siden. fra den dagen så har hun kommet og vært med meg og kidden en del. hun har sovet over, vi har sex, spist god mat, drukket vin osv. ett par ganger så klikker hun på meg og vil ikke ha noe med meg og gjøre, for så å komme tilbake igjen. nå hadde det godt nesten 5 mnd siden vi sist hadde vært med hverandre.

da skulle hun ut med venniner, kom og leverte dattra, for så å ordne seg hjemme hos meg og dra ut på byen. midt på natta så ringer det på døra og hun står der. griner og er fra seg. hun klamrer seg fast til meg og bare sutrer. sier ingenting logisk.

jeg roer henne og vi ler og snakker litt. så ender hun opp i senga mi og vil ha sex. merker på henne at dette har hun savnet.

dagen derpå så angrer hun og siden dette skjedde ,så unngår hun all kontakt med meg, kun hei og hade når kidden blir lever henta.

hun har alltid vist jeg elsker henne enda. og ville gjort alt for å blitt sammen igjen.

prøver og ta det opp med henne og si hva jeg mener. men kommer ingen vei,.

er det sånn og forstå at hun er sur på meg eller seg selv enda for det er følelser fra hennes side som hun ikke vil ha der? eller er hun bare små skada:)

noen som har opplevet noe lignede?

samt noe jeg finner rart. hun oppfører seg som hun hater meg. men why komme og ha sex da?

Anonym poster: 2f075bd0ea06fa473ca60ffdda4901a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send henne til psykolog.

Anonym poster: 879477834d915aaf0e547fab4809946b

• Liker 2
Skrevet

Ville prøvd å tatt en alvorsprat med henne, selv om hun oppfører seg som en fjortis så kan det jo være hun tar det inn det du har å si.

Jeg antar at det var hun som gjorde det slutt? Om jeg var deg så hadde jeg ikke funnet meg i å bli behandlet på den måten.

Skrevet

Hun fant vel ingen å knulle på byen, ble hysterisk og fant vel ikke på noe annet enn å vekke deg midt på natta.

Anonym poster: 87541f2aa4f810c099e705367ae573d6

• Liker 2
Skrevet

Virker som om hun bruker deg som sexleketøy. Om det er greia er jo det ganske dårlig gjort, med tanke på at du fortsatt har følelser for henne. Du må slutte å ha sex med henne, det bare skader og forvirrer forholdet deres.

Prøv heller å utvikle vennskapet deres, så kan det heller utvikle seg til noe mer, om hun vil det. Men er det egentlig realistisk at dere blir sammen igjen? Hvis hun ikke syns det må dere komme dere videre..

Skrevet

mann 31 år her. har en datter på 3 og halvt år med eksen som er 29 år,

det ble slutt for 1 og halvt år siden. fra den dagen så har hun kommet og vært med meg og kidden en del. hun har sovet over, vi har sex, spist god mat, drukket vin osv. ett par ganger så klikker hun på meg og vil ikke ha noe med meg og gjøre, for så å komme tilbake igjen. nå hadde det godt nesten 5 mnd siden vi sist hadde vært med hverandre.

da skulle hun ut med venniner, kom og leverte dattra, for så å ordne seg hjemme hos meg og dra ut på byen. midt på natta så ringer det på døra og hun står der. griner og er fra seg. hun klamrer seg fast til meg og bare sutrer. sier ingenting logisk.

jeg roer henne og vi ler og snakker litt. så ender hun opp i senga mi og vil ha sex. merker på henne at dette har hun savnet.

dagen derpå så angrer hun og siden dette skjedde ,så unngår hun all kontakt med meg, kun hei og hade når kidden blir lever henta.

hun har alltid vist jeg elsker henne enda. og ville gjort alt for å blitt sammen igjen.

prøver og ta det opp med henne og si hva jeg mener. men kommer ingen vei,.

er det sånn og forstå at hun er sur på meg eller seg selv enda for det er følelser fra hennes side som hun ikke vil ha der? eller er hun bare små skada:)

noen som har opplevet noe lignede?

samt noe jeg finner rart. hun oppfører seg som hun hater meg. men why komme og ha sex da?

Anonym poster: 2f075bd0ea06fa473ca60ffdda4901a0

31 og 29 å??? Bli voksne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...