Gå til innhold

Jeg har hatt en fantastisk jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne julen ble alt jeg håpet på. Glade, friske unger, søt samboer, som ikke blir i dårlig humør selv om han jobber hele jula, fine gaver, kjempegod mat, koselig samvær med familie og venner, mye familievennlig å se på tv, hyggelige gåturer med barna. Huset er godt og varmt og det er nydelig julepyntet hos oss. I dag kom til og med julesnøen. Føler meg så heldig og takknemlig!

Anonym poster: eeb16e3ec4aba1ddbc472130e24dedc3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt med en tråd som veier opp for all klagingen og alt det negative. Jeg har også hatt en kjempefin jul. Godt selskap, god mat, julesnø og masse flotte gaver. Jeg er kjempetakknemlig og nyter fridagene. :)

Skrevet

Jeg har også hatt en fin jul :) Langfri fra jobb, så jeg tok juleferie allerede på fredag og skal ikke tilbake før 2. januar :)

Julaften sammen med ungene, mamma og eksen. God mat og godt drikke. Masse gaver til ungene og litt til meg.

En rolig første juledag med ungene på formiddagen, en lang gåtur på ettermiddagen når ungene ble med sin far til besteforeldrene og besøk i går kveld. Nydelig vær og ingen planer :)

I dag har jeg vært alene frem til nå, da min eldste sønn kom hit for middag. Minstemor kommer senere i ettermiddag og skal være her til 4.dag Gutta er mest hos sin far. :) Jeg har kost meg med radio, PC, godteri, fyr på peisen og en herlig avslappende dag. Nyter å ikke ha planer, sove lenge, legge meg når jeg føler for det, gjøre akkurat som jeg vil.

I morgen skal vi på bursdag hele gjengen :)

Skrevet

Jeg har også kost meg så langt, og jula er enda ikke over.

Var sammen med foreldrene mine og bror med kone og barn på julaften. I går var vi på middag hos tante og onkel. I dag tar jeg en rolig kveld hjemme og i morgen har jeg en avtale med en venninne. Fredag kommer kjæresten min hjem, det gleder jeg meg ekstra mye til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...