Gå til innhold

Hvis du hadde vært meg, hadde du stolt på denne personen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ønsker å få noen tilbakemeldinger på om jeg kun er paranoid eller om andre også hadde vært litt skeptisk til å stole på denne personen.

- han sletter alle mld på mobilen

- har alltid mobilen sin med seg og virker nesten livredd for å lade tlf i nærheten av meg

- skjuler alt på facebook

- har ved flere anledninger tatt på seg jakke og gått ut for å "ordne noe"

- jobber veldig mye inkl netter og kan ofte komme 1-2 timer senere enn hva det tar å komme seg hjem fra jobb..

Har aldri hatt problem med å stole på tidligere kjærester slik som dette og føler noe skurrer her.. Er det bare meg ?

Anonym poster: 269948503d74a3c5ebb6d71535be4404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han røyker sikkert hasj og med den holdningen mange har til det her i landet er det som regel bedre å skjule slikt enn å ta runden med fordommer som kommer.

Så får du avgjøre om den teorien er bedre enn om han er utro.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke gjort det nei, men kan du ikke prøve å snuse litt før du evt tar han i en løgn?

Skrevet

Spør han rett ut.

Er ikke så mange som klarer å lyge til damen uten å vise det med kroppspråket sitt.

• Liker 1
Gjest pålogget
Skrevet (endret)

hadde sånn kjæreste som du beskriver, men så var han jo narkolanger også. byttet telefoner i ett, var alltid på farta, skjulte alt på facebook. Hysterisk når det glaldt telefonen, solgte engang en dyr jakke av meg.

Ikke noe å satse på. Slike menn har som oftest mistet empatien. Sier sitt at de går å selger sånt shit og ødelegger folk med crappe sitt, alt for sin egen vinning. Viste seg at han var ganske kjent i menneskesalg opplegget også.

Endret av pålogget
  • Liker 2
Skrevet

TS her.. Tror ikke han røyker hasj.. Har spurt han om det og han sier han aldri har rørt noe som helst.. Han drikker nesten ikke engang..

Prøver å snuse litt rundt , men er ikke enkelt når han er så flink til å skjule sporene sine..

Har også tenkt på salg noe han mener han ike gjør.. Men hey han kan jo juge om det meste.. Hehe..

Jævlig kjipt iogmed at vi har barn sammen

Gjest pålogget
Skrevet (endret)

Aldri stol på folk i en slik miljø. de lyger om absolutt alt uten å blunke engang, exn min løyg om absolutt alt, det var han mester i. (og for å ikke glemme alle i det miljøet også)men er jo ikke tilfelle at din mann er en slik en da...men just sayin....

Endret av pålogget
Skrevet

Hvordan i all verden skal jeg finne ut av om han driver med noe tull/ evt er utro .. Lei av at han er så hemlighetsfull...

Skrevet

Hvordan i all verden skal jeg finne ut av om han driver med noe tull/ evt er utro .. Lei av at han er så hemlighetsfull...

Hvilket yrke er han i ? Er dette kvinnedominerende?

Anonym poster: db3bc433a6834f776a7475b52621e6a7

Skrevet

Høres ut som eksen min... og han var ikke noe å samle på.. løgnløgnløgn...

Og rus men ikke salg...

Anonym poster: bbf69545fe8de65e03a8bf9bc1f37b0b

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som narkolanger!

Anonym poster: 883ab9e71871df7fb5983bfe478e1628

• Liker 1
Skrevet

Han jobber i utelivsbransjen...

Skrevet

Ts her forresten

Skrevet

Synes ikke det er noe vits å spekulere så mye, men hvis du føler at han holder noe skjult for deg, så synes jeg du skal ta det opp med han. Ikke anklag, men spør rett ut om han skjuler noe. Du vil før eller siden få vite det, og det vet nok han også, grenser for hvor lenge man kan gå rundt og passe sånn på hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Spør ham rett ut for hvorfor han oppfører seg så rart. Om forklaringen han kommer med virker suspekt. Og kroppholdningen gir deg indikasjoner på at han lyver, da kan du begynne å bli mistenksom,

Anonym poster: a111c3590a2bf5e15710b333fa2c85bc

Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg hadde vært like mistenksom som deg. Og med fare for å skjære alle over en kam; det er mye svineri som foregår i utelivsbransjen. Har aldri hørt en suksesshistorie fra noen av venninnene mine som har involvert seg med bartendere etc.

Skrevet

Fordommene mine skriker når jeg hører bisarr oppførsel + jobb i den bransjen.

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Hva med å spørre han rett ut hva han skjuler, istedet for å gå rundt og luske. I og med at dere er kjærester, bør dere jo egentlig ikke skjule ting for hverandre. Spør han hvorfor han skjuler ting på mobilen, Facebook, osv. Du kan også si at det plager deg, og om det er noe galt. Og hvem vet hva det kan være? Ikke spekuler med deg selv, er mitt råd. :)

- Lykke til :)

Gjest pålogget
Skrevet

Det er så og si ikke vits å spørre om han er rus typen løgner. de kan alt om kroppsspråk og driter i slike spørsmål å svarer det med glans. Men verdt et forsøk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...