Gå til innhold

Wolford Merino Tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å investere i merinostrømpebukser fra Wolford, nå som Asos har salg.

Spørsmålet mitt er om noen kjenner til størrelsene? Nærmere bestemt, er de lange i beina? Eventuelt om de er ganske stramme/stretchy, slik at det å kjøpe en større størrelse enn man egentlig er ikke har så mye å si? Jeg har veldig lange, tynne bein, så hvis de er for slappe så blir det ubehagelig, men hvis de er for korte blir det jo enda mer ubehagelig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er ganske normale i størrelsen, kanskje litt store. Er selv 1,75 høy og bruker medium.

Skrevet

Har du litt å gå på på lengden?

Skrevet (endret)

Mener jeg har litt, ja. Har kjøpt large i denne før, og følte da at jeg kunne dra den oppunder armene!

Endret av Rosenrød
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Og jeg er ca 1,69 (mangler 3 mm), og bruker Small.

Nåer jeg ikke spesielt langbent (82,5cm innerside skritt ned til bakken) og heller ikke så veldig stor rundt lår (47cm), hofte/rumpe (89cm på bredeste punkt) eller midje (65cm).

Endret av Lille-pus
Skrevet

Hmm. Blir litt usikker. At man kan trekke den opp til magen (kjenner til den!) betyr jo bare at det er altfor mye stoff fra skrittet og opp. :/ Jeg vil ha litt mer materiale fra foten og opp til skrittet!

Skrevet

Jeg føler ikke at det er et problem med for lite stoff i beina, og jeg har ganske lange bein. Hvor høy er du?

Skrevet

Jeg føler ikke at det er et problem med for lite stoff i beina, og jeg har ganske lange bein. Hvor høy er du?

1,80, og har lange bein i tillegg. Hvis jeg kjøper M fra H&M har jeg vanligvis 0 mm å gå på før vask når det gjelder lengden i beina, og de sklir jo ned + krymper litt i vask, så det er uaktuelt. Men jeg er jo aldri large ellers.

Skrevet

Hmmm, jeg TROR det skal gå bra, men er ikke hundre prosent sikker...

Skrevet

Er disse mye bedre enn Pierre Robert og lignende ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...