Bentebent Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Er det mulig å minske et JPEG bilde slik at det tar mindre plass?
liv Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 i filstørrelse eller i cm?? Om du vil had et minndre i størrelse(i cm) så kan du jo ta en print screen
Bentebent Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2004 Filstørrelse. MEn hvordan tar man en print screen? Er litt borte vekk når det gjelder slike ting
Laina Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Det kommer vel an på hvilket bildebehandlingsprogram man har. Men jeg kan forandre det. Når jeg skal lagre bildet, kan jeg lagre med dårligere kvalitet, og bildet blir mindre (altså, filstørrelsen).
liv Skrevet 11. mars 2004 #5 Skrevet 11. mars 2004 Filstørrelse. MEn hvordan tar man en print screen? Er litt borte vekk når det gjelder slike ting ved siden av F12 knappen på tastaturet mitt er det en knapp som heter print screen. trykk på den. og så går du inn i et filbehandlingsprogram og åpne en blank, så trykker du Ctrl og v samtidig. da limer du inn et bilde av skjermen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå