Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca et halvt år siden var jeg i Tyrkia mens kjæresten var på ferie i Frankrike. Jeg fikk en melding av han om at det ikke ble noe mer imellom oss. Da jeg kom tilbake til Norge fikk jeg forklart at han var utro. Det knuste meg helt, jeg er forsatt ødelagt på innsiden. Jeg klarer ikke gå en dag uten å sette meg ned å gråte. Jeg sliter med å holde meg gående. Julaften satt jeg inne på rommet mitt med dyna over meg og gråt. Jeg vil så gjerne ha han tilbake selv etter alt han har gjort:(

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Get over it, jeg ville hvertfall ikke gått tilbake til en som har vært utro. Du vil sitte igjen med å ikke stole helt på han, eller om du er en av de jentene som er så naiv så kjør på. Bare ikke klag på at han er utro da.

Standard svaret er vel å finn noe å fordrive tiden din med osv osv osv.

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS, etter et halvt år må du begynne å løfte blikket. Jeg tror du har gått deg fast i den innledende sorgprosessen, men nå må du løfte blikket og ta skrittet ut av den mørke bakevjen du har passifisert deg i.

Der du er nå kan du ikke bli værende, du må begynne å se igjen. Begynne å se forover, ta med deg erfaringene, søke lyset. Tenke på hva du vil her i livet, finne tingene som gir deg glede.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...