Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Jeg starter en ny tråd om dette inspirert av den "kun vært sammen med jenter med problemer" tråden. Jeg var sammen med ei "sånn". Da mener jeg ikke det som i at jeg ikke kan være med noen som sliter med noe. Her snakker jeg om STORE issues og følelsesmessig misshandling. Hun hadde tatoos og piercinger. Det har hun nye jeg har lagt øyne på og. Hun gjør et annet inntrykk som person. Rolig, behagelig vesen, selvsikker uten å være høylytt og for frempå. Passer bra med meg sånn sett. Det er de greiene på kroppen som "bekymrer" meg. Jeg liker det. Det kan være sexy med slikt. Til tross for det merker jeg at jeg blir skeptisk. På grunn av X. Og at jeg har kjent mange jenter som liker slikt som har et godt over snittet trøblete sjelsliv. Er jeg fordomsfull? (Beklager at jeg skriver elendig. IPhone...buss og humpte vei)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Kan godt stemme, jeg har svære tattoos på ryggen, har vell også en ganske røff fortid, og issues når det gjelder menn. hah Anonym poster: 6ebee6cd99b55b4999340087a195cea0
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Jeg vil si ja! Ja jeg har selv opplevd litt av hvert og har både tattoveringer og piercinger,men det er ingen sammenheng mellom de to tingene. Gi den nye jenta du har møtt en sjans
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Jeg har akkurat nå lyst å spise henne opp...så jeg kommer til å satse om det nå blir slik. Hun har forresten et yrke der interessen for slikt ikke er så ulogisk eller alt for langtbunna det hun jobber med og.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Det må da finnes noen jenter med blekk over hele kroppen som inke bruker dop, er selvskadere med issues til ørene, bytter partner hver uke og er slem?
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Selvfølgelig! Og som jeg skrev så har jeg gjennomgått en del,men mine tattoveringer og piercinger ville jeg ha hatt uansett livshistrorie.
Gjest pålogget Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 (endret) jeg tror nok ikke jeg hadde hatt mine tattoos hadde det ikke vært for alt jeg har gått gjennom. De utstråler mitt styrke og visdom. Endret 26. desember 2012 av pålogget
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Jaja, jeg er såpass betatt av denne jenta at jeg vil se hvor det bærer...Enten er hun det hun fremsto som eller ikke.
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Eller det kommer litt ann på hva man legger i det. Har en datomarkering p.g.a livshistorie og et ord som jeg mener symboliserer mye,men har flere som ikke har noe med det å gjøre. Så det jeg mener er at tattoveringer og piercinger ikke er ensbetydene med forhistorie og "trøbbel"
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 jeg vil si at du er nokså langt over middels fordomsfull ja.. jeg har såkalte "tattoos and piercings" som du kaller det, men jeg har ikke et " godt over snittet trøblete sjelsliv." som du også kaller det. Jeg synes det virker som at de aller flest har enten har piercing og/eller tatovering jeg uten at det tilsier noe som helst om deres væremåte..
Gjest Eurodice Skrevet 26. desember 2012 #12 Skrevet 26. desember 2012 jeg tror nok ikke jeg hadde hatt mine tattoos hadde det ikke vært for alt jeg har gått gjennom. De utstråler mitt styrke og visdom. Det har jeg faktisk aldri tenkt over, at tatovering og piercing utstråler styrke og visdom. Utrolig hva man lærer. Jeg har bare noen stakkarslige piercinger i ørene, så jeg er vel et temmelig intetsigende vesen, uten særlige erfaringer.
Gjest Jdjd Skrevet 26. desember 2012 #13 Skrevet 26. desember 2012 Det er ikke fordomsfullt i det hele tatt. Jeg er også av den typen som har en tendens til å bli sammen med jenter med "tattoos og piercinger". Samtlige har noen form for psykiske lidelser. Alle mennesker med tatoveringer og piercinger har så klart ikke det. Men i en del tilfeller er en tatovering, bare for å ta en tatovering, et tegn på å ha svekket impulskontroll. Det er en grunn til at leger/psykologer skriver i innkomstjournalene sine om de har piercinger, tatoveringer og farget hår osv. I en dem tilfeller handler det om at det indre kommer til syne utvendig. Så nei, du er ikke fordomsfull.
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2012 #14 Skrevet 26. desember 2012 Det har da aldri stått skrevet et eneste ord om mine piercinger eller tattoveringer i innkomstjournalene mine. Og JA jeg har lest alle.
Gjest Jdj Skrevet 26. desember 2012 #15 Skrevet 26. desember 2012 Er ikke sikkert alle praktiserer på den måten. Men jeg arbeider ved en psykiatrisk institusjon og samtlige brukere med piercing og tattovering får dette nedfelt i journalene.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #16 Skrevet 26. desember 2012 Nok en gang. Det er ikke problem om noen sliter eller er psykisk syk. Det er ofte de på mange måter er finere, mer sjelefull og interessante enn folk som er helt A4. Men dop, ustabil personlighetsforstyrrelse og overdrevet drama utgår... Selvsagt ingen her som kan svare på om hu her er det eller ikke. Om jeg skal forfølge dette vil jeg uansett ikke gå inn i det å være redd hun har samme trekk som eksen. Det blir jo bare tull.
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2012 #17 Skrevet 26. desember 2012 Er ikke sikkert alle praktiserer på den måten. Men jeg arbeider ved en psykiatrisk institusjon og samtlige brukere med piercing og tattovering får dette nedfelt i journalene. Nei tydligvis ikke.For har min andel med innleggelser,og da innenfor psykiatrien. Har vært på flere steder og har aldri opplevd at de har blitt skrevet ned
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #18 Skrevet 26. desember 2012 Selv om jeg startet tråden har jeg ikke inntrykk av at det er snakk om manglende impulskontroll. Alle jeg kjenner som er interessert i slik bruker jo så mye tid, energi og planlegging at det ikke er snakk om impuls. Tvert i mot
Gjest pålogget Skrevet 26. desember 2012 #19 Skrevet 26. desember 2012 Tatoveringene mine har nok en dyp mening, noe jeg tar med inn til døden bokstaveligtalt, ellers hadde jeg ikke tatt dem.
Gjest Lincoln Skrevet 26. desember 2012 #20 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Det har da aldri stått skrevet et eneste ord om mine piercinger eller tattoveringer i innkomstjournalene mine. Og JA jeg har lest alle. Men du har flere inkomstjournaler og har altså både piercinger og tatoveringer... Så du motbeviser ikke akkurat teorien om at jenter med piercinger og tatoveringer ofte har psykologiske issues... Endret 26. desember 2012 av Lincoln 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå