QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Jeg var sammen med ei for å hente en annen da vi kjørte forbi to stk som sloss. De så ut til å ha noe sverd eller noe, så jeg hylte "Stopp og ring politiet", men personen nektet, så vi kjørte videre. Fikk i midlertid personen til å snu for å kjøre tilbake. Da de fikk øye på oss igjen, drev de med overdreven klemming og sverdet eller hva det spisse greine var vekk. Så sier jeg "Jeg tror han ene har truet han andre til å klemme han, fordi de som kjører forbi skal tro at de er ok, angrer på at jeg ikke ringte politiet". Da fikk jeg "DU OVERDRIVER" tilbake. Hva synes dere? Jeg ble redd for at offeret eller han som holdt nede den spisse gjenstanden (så ut som han kjempet for ikke å bli stukket) hadde blitt trua til klemming.
Gjest brutal mann Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Du skulle ringt politiet. Og hva faen er det med folk som ikke stopper?!? Endret 26. desember 2012 av brutal mann 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor ringte du ikke? Jeg var så stressa at jeg husket ikke nummeret. Eneste jeg kom på var 028. Og så sa jeg ikke det før lenge etterpå.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2012 Du skulle ringt politiet. Og hva faen er det med folk som ikke stopper?!? Jeg vet ikke. Kalde og bryr seg ikke om andre. Ja, jeg skulle ringt når jeg kom på telefonnummeret. Angrer enda..
Gjest brutal mann Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Jeg vet ikke. Kalde og bryr seg ikke om andre. Ja, jeg skulle ringt når jeg kom på telefonnummeret. Angrer enda.. Du forsøkte i alle fall. Er den andre føkkings personen sin feil alt i sammen.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Mest sannsynlig noen som trente. Det er uvanlig å bruke sverd ol i "tilfeldige" slosskamper, og om så er så det enda mer uvanlig at det er to som er såpass jevne som du beskriver her. Tilfeldig angrep, og det er fort over. Men du overdrev på ingen måte. Det å trene med slikt på offentlig sted vil jevnt over skape uro, og det kan svært lette ende med misforståelser. I tillegg skaper det et dårlig rykte generelt. Er usikker på om jeg hadde ringt politiet selv, men kjørt innen hørevidde og ropt til de, eventuelt bedt de komme bort til bilen en og en. Men med en sjåfør som henne du beskriver hadde det nok endt med 112 or sikkerhetsskyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå