Gå til innhold

Kun vært sammen med jenter med "problemer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg innsett noe, alle jentene jeg har vætr i et forhold med eller hatt noe på gang med har hatt problemer av noe slag. Slik som depresjon, ekstremt dårlig selvbilde og slike ting.

Det er ikke noe galt i dette, vi sliter alle med ett eller annet, men jeg har tenkt litt på hva som trakk meg til disse jentene. I alle tilfellene har jeg følt at jeg kunne hjelpe de og "kurere" problemet de har. Jeg har jo hatt følelser for de utover det også men jeg lurte på om det er noe galt med meg ettersom jeg kun går etter slike jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

White Knight Syndrom. Var med en med psykiske problemer en gang. Aldri igjen! Styrer rett unna hvis jeg får nyss i noen form for psykiske problemer fra nå av.

Anonym poster: 281838316d2a1e0676def692bda70587

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Syns stort sett mennesker med "problemer" er de mest interessante, men det kan slå ut begge veier. Selvinnsikt er jo et must uansett. Perfekte mennesker har ihvertfall aldri interessert meg nevneverdig. Kanskje det er fordi mennesker som fremstår som perfekte også er de minst åpne menneskene, at det er derfor de virker så perfekte, fordi de aldri deler av seg selv. Noe sånn, ihvertfall. Og så er det så klart mindre press på å være perfekt selv, når man omgåes mennesker som er åpne om sine egne feil og mangler.

• Liker 8
Skrevet

I det siste har jeg innsett noe, alle jentene jeg har vætr i et forhold med eller hatt noe på gang med har hatt problemer av noe slag. Slik som depresjon, ekstremt dårlig selvbilde og slike ting.

Det er ikke noe galt i dette, vi sliter alle med ett eller annet, men jeg har tenkt litt på hva som trakk meg til disse jentene. I alle tilfellene har jeg følt at jeg kunne hjelpe de og "kurere" problemet de har. Jeg har jo hatt følelser for de utover det også men jeg lurte på om det er noe galt med meg ettersom jeg kun går etter slike jenter?

Ja? Hvis alle sliter med et eller annet er det vel ikke rart du bare har hatt damer som sliter med et eller annet??

• Liker 1
Skrevet

Min forrige var sånn. Har dratt meg ned i et svart hull. Jeg sliter selv med bipolar så jeg er motagelig for andres dårlige oppførsel. Selv er jeg ikke sånn når jeg er syk. Kan oppføre meg ganske ille, men ikke ofte fordi jeg har god selvinnsikt. Hun eide derimot ikke det.

Jeg har møtt ei ny ei som jeg er interessert i som er rake motsetningen. Hun virker rolig, selvsikker, har et behagelig vesen og en yrkesstolthet jeg ble...hm... det var en av tingene jeg likte. Så har hun tattoveringer og piercinger. Det synes jeg kan være sexy.

Men...hun forige hadde det. Nå sliter jeg med "fordommer". Tenker at hva om alle jenter som liker den slags er "sånn". Har jeg grunn til det?

Skrevet

det er vanlig har jeg merket. desverre.

alle de damene jeg møter har enten, blitt voldtatt, slått, opplevet utropartner, blitt misbrukt av tidligere partnere. og mange av de går på lykkepiller.

hold deg langt unna dem. de klarer ikke være i forhold over lengre tid. det som går igjen er egoisme.pga de har bygd opp en forsvarsmur som de ikke helt kan styre.

Anonym poster: 451a84f2826f1347313aae05941ef4c5

Skrevet

Jeg kan ikke det. Har akkurat kommet ut av et sånt forhold, dvs at det her var mannen som hadde "problemer". Veldig slitsomt med alle bølgedalene, men vanskelig å bryte nettopp fordi forholdet kanskje blir mer intens pga personligheten til den "ustabile", og var så veldig bra når det først var bra.

Skrevet

Lykke til med letingen etter noen uten bagasje :)

• Liker 7
Skrevet

det er vanlig har jeg merket. desverre.

alle de damene jeg møter har enten, blitt voldtatt, slått, opplevet utropartner, blitt misbrukt av tidligere partnere. og mange av de går på lykkepiller.

hold deg langt unna dem. de klarer ikke være i forhold over lengre tid. det som går igjen er egoisme.pga de har bygd opp en forsvarsmur som de ikke helt kan styre.

Anonym poster: 451a84f2826f1347313aae05941ef4c5

Og der er grunnen til at vi med ekstra bagasje sliter når vi havner i et forhold.... Fordi sånne som dere ikke eier forståelse/empati for oss som har gått igjennom unødvendig mye. Flott at dere er så "perfekte", lykke til med å finne noen like å leke med.

Anonym poster: c38edb7a27de2c7f7097791864e2bd8e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...