Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i familien dro på byen. Jeg har mistet mange kjære og vakre og kunne egentlig tenkt meg en tur på byen selv. Hintet som en gal om at jeg ville bli med, men han ville tydeligvis ikke ha meg med. Sitter her igjen og føler meg som dritt fordi han ikke ville ha med meg. Det er tydelig hvem av de 3 i familien han liker best. Alle bortsett fra meg. Hvorfor liker han ikke meg? Jeg vet dere ikke kan svare på det, men har mange venner der jeg bor som gjerne tar meg med på fest, de sier til og med at jeg er morsom uten å gjøre meg til sentrum av festen.

Anonym poster: e8c0d9541746dc99ace1e40ae2bdcbf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel lei av hintinga di. I stedet for å være en jævla klegg og irriterende og vag kunne du bare sagt "kult! Jeg blir med deg ut i kveld! GØY"!

Anonym poster: 0a683caa5f6de8e58a791ae7b9e977e7

• Liker 4
Skrevet

Kjipt, men i morgen er 2. juledag., så kommer fredag, så lørdag så søndag og på tirsdag er nyttåraften. Nok av dager å gå ut på.

Skrevet

Jeg hadde aldri giddi å gå på byen med en som kronisk tenker "Berna liker ikke meg. Hun liker alle bortsett fra meg, buhu nå er jeg sur."

Aldri i verden.

• Liker 1
Gjest kinkylita
Skrevet

Gå ut med de vennene dine som syns du er kul da, kan jo godt tenkes at han ville dra ut alene uten deg? Uansett hvor mye du hinta?

Skrevet

Jeg hadde aldri giddi å gå på byen med en som kronisk tenker "Berna liker ikke meg. Hun liker alle bortsett fra meg, buhu nå er jeg sur."

Aldri i verden.

Buuhuuu jeg har aldri vært sur, har bare følt meg litt tom. Legger saken død nå for det har skjedd flere ting. Orker ikke å lese det oppglupet deres.

Anonym poster: e8c0d9541746dc99ace1e40ae2bdcbf7

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...