Gjest FOTELSKER Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Er det noen her inne som tenner på og massere føtter??? Ble nesten litt overasket av meg selv jeg da jeg maserte fot bladene og tærne til kona i går. Har aldri sett på dameføtter som fy fy altså så lenge de er rene og pene,men jeg ble bare så overasket...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Jeg får ikke noe spesielt kick av føtter, men er veldig glad min kjære gjør det
allon Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Jeg tenner også på føtter, deilig fetisj det Tror det er en del menn som har denne fetisjen
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 He-he, jeg grøsset litt når jeg så innlegget ditt, for vi to er visst totalt forskjellige! Jeg har fotfobi, og kunne aldri hatt sex med en med fot-fetisj. Skulle ønske jeg hadde et litt mer normalt forhold til føtter, men sånn er det nå engang. Det må være kjempefint å ha en fetisj!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Det må være kjempefint å ha en fetisj! Du har nok en fetisj eller ti du også. Hvis du kjenner etter.
allon Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 hehe ikke alle som er klare over fetisjen sin,dessverre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå