Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk gavekort på spa i julegave! Men nå er jeg usikker på hva jeg skal velge! Gavekortet holder ikke lengre enn til et alternativ, og jeg kan ikke ta meg råd til å gjøre flere ting. Jeg har aldri vært på spa i hele mitt liv, og heller aldri prøvd noe av de de tilbyr (bortsett fra hårklipp). Alternativene er:

- Massasje

- Ansiktsbehandling

- Pedikyr og manikyr

- Kroppsbehandling (skrubb osv)

- Voks (legger, bikinilinje osv)

- Hårklipp

- Farging av vipper og bryn

- Å bli stylet og sminket

Hva hadde du valgt, og hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt hårklipp eller manikyr. Liker ikke å bli tatt på, så massasje og kroppsbehandling hadde vært helt uaktuelt, og voks høres vondt ut. Styling/sminking varer veldig kort, så det ville jeg ikke tatt. En hårklipp har man alltid bruk for, og manikyr er noe man ikke unner seg til vanlig - pluss at det varer en stund.

Anonym poster: ea24c9e1e8be32d9cabc3b67150b4081

Gjest Spiderpig
Skrevet

Jeg ville valgt massasje. Fått noen spa-gavekort iløpet av noen år, og føler meg aldri så fresh som når jeg har fått massasje. De knar ut alt det vonde og gjør hele kroppen min fin! Selv om jeg tror jeg er fin i ryggen så jeg plutselig ikke det når jeg kjenner hvor befriende det er å gå ut etter en massasje :)

Annsiktsbehandling kunne jeg også vurdert. Men det er også ganske enkelt å gjøre hjemme i forhold til en ordentlig massasje :)

Skrevet

Massasje! Det er jo luksus. :) Utrolig godt å få en av profesjonelle.

Skrevet

Vurderer massasje ja. Men er litt redd for at det kanskje er litt langvarig? En time er jo ganske lenge..

Ansiktsbehandling høres jo også bra ut, spesielt om jeg får silkemyk og glødende hud etterpå, sånn som de lover. Men er bare så redd for at det skal være bortkastet.. :P

Gjest Spiderpig
Skrevet

Vurderer massasje ja. Men er litt redd for at det kanskje er litt langvarig? En time er jo ganske lenge..

Ansiktsbehandling høres jo også bra ut, spesielt om jeg får silkemyk og glødende hud etterpå, sånn som de lover. Men er bare så redd for at det skal være bortkastet.. :P

Den timen flyr av gårde og når du er ferdig vil du nok ønske det var tre timer :ler:

Jeg syntes annsiktsbehandling var bra, men ikke SÅ bra. :) Men spørs nok litt på type hud/problemer. :)

Skrevet

Massasje. Det er skikkelig deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...