Gå til innhold

Hvordan vise noen at man er kjærestemateriale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som aldri har hatt kjæreste. Har hatt pulevenner, flørter og slikt, men det har aldri utviklet seg til noe mer...

De siste gangene hvor jeg har tatt initiativ og spurt hvordan ting utvikler seg mellom oss, har jeg bare fått negativ respons... Og det begynner og tære veldig på selvbildet!

Har et ganske gjennomsnittlig utseende tror jeg, og ellers er jeg en hyggelig og omtenksom person. Er til vanlig ikke spesielt sjenert, men kanskje litt tilbakeholden... Problemet kommer når jeg møter noen nye, kjekke gutter... Jeg er bare ikke meg selv! Rødmer, og føler at jeg utstråler en voldsom usikkerhet og utilpasshet... Kommer ikke på passende samtaleemner, og ting går i stå. Da er det jammen ikke lett å bli kjent med noen som kanskje kan være kjærestemateriale.

De som jeg har vært interessert i tidligere har det tatt en del tid før jeg har blitt kjent med, og faktisk falt for.

Hvordan i alle dager skal jeg klare å få noen på kroken?

Anonym poster: 5fbd76c75836338218c40699921b4e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekke gutter... Sikter for høyt.

Anonym poster: fb999d1d8857dba74e4bb7fc4828ff78

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke bruke energi og tid på å få noen på kroken?Bruk heller tid på deg selv og skaff deg bedre selvtillit og et bedre selvbilde og fokuser heller på at det som betyr noe er hva du synes om deg-ikke hva alle andre synes om deg.

Hvis du lever og ånder for gutter og for bekreftelse,burde du heller leve singellivet en stund.

• Liker 2
Skrevet

Kjekke gutter... Sikter for høyt.

Anonym poster: fb999d1d8857dba74e4bb7fc4828ff78

Gå å legg deg,det er for sent for møkkaunger.

• Liker 4
Skrevet

Altså, kjekke i mine øyne. Faller som regel for søte og snille gutter, ikke jeg-er-kjekk- og- kan-få-hvem-som-helst- gutter.

Lengter veldig etter en armkrok å sitte i på kveldstid, litt kos, og noen og vise omsorg for.

-TS

• Liker 2
Skrevet

Altså, kjekke i mine øyne. Faller som regel for søte og snille gutter, ikke jeg-er-kjekk- og- kan-få-hvem-som-helst- gutter.

Lengter veldig etter en armkrok å sitte i på kveldstid, litt kos, og noen og vise omsorg for.

-TS

Hehe, det er sånne gutter jeg selv søker, men de finnes dessverre ikke. Derfor er det bedre å forbli singel, try it out...det er bedre enn hva folk vil ha det til:):)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt dem på privatfester, gjennom venner og på skolen...

Jeg har vært singel hele livet, så begynner å bli klar for et forhold nå.

- TS

Skrevet

Tror du har misforstått, problemet er ikke at du ikke får vist at du er kjærestemateriale, men at de du har forelsket deg i ikke har følt det samme tilbake.

• Liker 4
Skrevet

-TS

Da er vi to :(
Skrevet

Det kan være mange grunner til at du ikke får noen på kroken. Jeg tenker også at det må jo være en person du ønsker å få på kroken, siden jeg antar du ikke ønsker hva som helst. Det kan hende at du benytter arenaer for å finne kjæreste som egner seg dårligere enn andre. Bruker du byen som arena for å finne en potensiell kjæreste, vil du møte mange forskjellige gutter, men her vil det ofte være en overflod av gutter som ikke er interessert i mer enn et ligg. Men det er jo selvfølgelig mulig å finne seg en kjæreste, men min erfaring er at det er mange mennesker på byen som ikke ønsker noe mer enn bare sex.

Når det kommer til passende arenaer, så kan du vel prøve: jobben, skolen, organisasjoner som røde kors osv.

Det kan også hende at du rett og slett har vært uheldig med de guttene som du har møtt. Du får prøve å finne en arena der du kan vise dine kvaliteter på en best mulig måte. Når det gjelder det med at du rødmer og ikke kommer på passende samtaleemner, så er det jo mulig at du øver deg på en samtale du skriver i Word. Her kan du lage spørsmål som for eksempel: Hvor kommer du fra? Jobber du eller studerer du? Hva gjør du på fritiden osv. Det er små spørsmål som du kan utvikle videre til en samtale. Hvis du velger å lage en slik samtale i Word, så kan du vel øve deg på venner/venninner. Det bør nevnes at det å rødme og ikke komme på passende samtaleemner når en person du liker er i nærheten, er helt naturlig. Enkelte gutter/menn kan synes det er søtt, og hvis de har litt vett så klarer de å sette seg inn i din situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det er sånne gutter jeg selv søker, men de finnes dessverre ikke. Derfor er det bedre å forbli singel, try it out...det er bedre enn hva folk vil ha det til:) :)

Nope. Pga. evolusjonen er slike gutter utryddet.

Skrevet

Nope. Pga. evolusjonen er slike gutter utryddet.

Det vet jeg jo, så bedre å være singel:)

Skrevet

Hehe, det er sånne gutter jeg selv søker, men de finnes dessverre ikke. Derfor er det bedre å forbli singel, try it out...det er bedre enn hva folk vil ha det til:):)

Joda, de finnes.

• Liker 2
Skrevet

Joda, de finnes.

Men ingen vil ha dem.

• Liker 4
Skrevet

Joda, de finnes.

ville vært rart om de ikke fantes,

Ikke akkurat veldig høye krav.

• Liker 1
Skrevet

Men ingen vil ha dem.

Jeg var kanskje sånn før. Men jeg har kvittet meg med den biten, som en dårlig vane...

Gjest brutal mann
Skrevet

Hehe, det er sånne gutter jeg selv søker, men de finnes dessverre ikke. Derfor er det bedre å forbli singel, try it out...det er bedre enn hva folk vil ha det til:) :)

Nåja... Nå er vel problemet at kvinner ikke tenner på denne typen menn.

• Liker 2
Skrevet

Nåja... Nå er vel problemet at kvinner ikke tenner på denne typen menn.

Av ren nysgjerrighet: Hvor mange "typer menn" finnes det, og hvilken "type" menn tenner kvinner på?

• Liker 3
Skrevet

Det vet jeg jo, så bedre å være singel:)

Finnes et par av oss igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...