Gå til innhold

Vanlig å være verpesjuk - som 22-årig gutt?

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Kjæresten min er 9 år yngre enn meg, men snakker stadig vekk om hvor mye han gleder seg til å bli far til våre barn, spør meg hvilke navn jeg liker etc. Vi bor ikke sammen pr i dag, men flytter sammen til sommeren om han får seg jobb her jeg bor.

Jeg syns det er søtt da, men bare lurer på om det er vanlig at gutter på 22 år er såå klar for familielivet? Det er han som har tatt opp dette altså, han sier at han vil ha et a4-liv og er ferdig med å feste. Han er fra bygda, kanskje gutter der slår seg tidligere til ro enn i byen..?

Bare noen tanker fra meg i julenatten :nissekonekyss:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er nok vanligere enn man skulle tro. Vi damer og menn er ikke så ekstremt ulike på den slags.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg tror det er like vanlig som hos kvinner. Bare at det er litt mer "tabu" (i mangel av et bedre ord) kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Mannen min var tidlig verpesjuk, i begynnelsen av 20-årene. Så ble han også far som 25-åring. Når han ser små unger smelter han fullstendig, er jo bare koselig det :)

• Liker 2
Gjest Elissima
Skrevet

Ja, det er koselig, men jeg er bare ikke vant med at mannfolk snakker om det! Til og med kompiser på min alder snakker om at det er så mye de skal gjøre før de slår seg ned.. leve livet, feste, reise etc. Vanligvis er det jo jenter som får lyst på barn og overtaler mannen på en måte..

Jeg likte ikke en gang barn for en stund siden, men nå begynner det å skje noe rart med meg :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er koselig, men jeg er bare ikke vant med at mannfolk snakker om det! Til og med kompiser på min alder snakker om at det er så mye de skal gjøre før de slår seg ned.. leve livet, feste, reise etc. Vanligvis er det jo jenter som får lyst på barn og overtaler mannen på en måte..

Jeg likte ikke en gang barn for en stund siden, men nå begynner det å skje noe rart med meg :)

Mannen min er mer barnekjær enn meg. Er ikke så glad i unger selv, det er han som plukker de opp og koser og fjaser med de. Når han klermmer og duller med femåringen vår som desperat prøver å vri seg unna er det jeg som må si ifra at han tross alt ikke er en baby lenger. Samt at jeg lover å gi han en ny baby når tida er inne...

Så du er ikke aleine der ;)

Skrevet

Kjærsten jeg hadde da jeg var 18 år, han var og 18 år, ville at vi skulle gifte oss og få barn helst så raskt som mulig, han fridde og alt mulig. Selv var jeg ikke klar for dette. Han ble pappa 1 år etter at det ble slutt mellom oss.

Og min ex mann møtte jeg da han var 19, jeg var 20, etter 1 år startet han og prate om barn og.

Så tror nok det er mer normalt enn man tror.

Skrevet

Jeg var før fast bestemt på å ikke ha barn. Men etter å ha passet på min nevø på bare 2 år, så har jeg merket at det vil bli veldig koselig å selv få barn når skole og utdanning er unnagjort. Jeg er pr dags dato 21.

Skrevet

Kjæresten min er 27, og har aldri uttrykt noe ønske om barn. Jeg er ikke spesielt glad i barn selv, så her har jeg virkelig kapret drømmetypen. Hadde jeg funnet en mann som ytret ønske om barn bare et par år inn i forholdet måtte jeg rett og slett bare vært ærlig og sagt at da er det bedre at han fant seg en annen kjæreste, da jeg ikke ønsker barn, og vet ikke om jeg noen gang i det hele tatt vil ha barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...