Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2004 #21 Skrevet 11. mars 2004 Vi hadde regnet 20.000- 25.000 kr, men ser ut til at vi kommer ut med 18.000 kr!! Er ledig fornøyd! Har 30 til middag, men betaler kun 60 kr per pers..
Gjest Tex Skrevet 11. mars 2004 #22 Skrevet 11. mars 2004 Vi hadde regnet 20.000- 25.000 kr' date=' men ser ut til at vi kommer ut med 18.000 kr!! Er ledig fornøyd! Har 30 til middag, men betaler kun 60 kr per pers.. [/quote'] seksti spenn? Er fristet til å spørre om dere skal på Burger King...?? :o
Arwen Skrevet 11. mars 2004 #23 Skrevet 11. mars 2004 ble så nysgjerrig at jeg gikk til kilden... :oops:
Murf Skrevet 11. mars 2004 #24 Skrevet 11. mars 2004 Jepp, vi har heller ikke satt noe spes budsjett, annet enn ca hva de store tingene kommer på. Kjolen feks, hadde jeg tenkt å leie og bruke ca 5000,- på, men brøt allerede med prinsippet med å leie og bruke lite penger, da jeg fikk kjøpt på salong for 7500,- . Men det baller fort på seg! Foruten festen er det meg vi kommer til å bruke mest penger på. :oops: bør bli pen, ja... fant meg en stroppeløs kjole, og da ville jeg ha torsolett som koster en god del.. Frisør, sminke og blomster vil jeg jo og ha. Så da er vi oppe i en god del. Foreldrene våre spleiser på maten til festen, kjole og stæsj betaler vi. Så alt i alt kommer vi ikke til å svi av så sinnsykt på den ene dagen allikavel. Dette er så dyrt at jeg ikke bør gjøre det flere ganger M
Lullu Skrevet 12. mars 2004 #25 Skrevet 12. mars 2004 fotografen er gratis Det er flere av dere som skriver dette, siden det sikkert er kjentfolk av dere som skal ta bildene. Men dere glemmer vel pris for film, forstørrelser, album og takkekort? Dette blir fort en del tusenlapper altså. Ville bare nevne det jeg
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #26 Skrevet 12. mars 2004 Budsjettet vårt har nok økt en del etter at vi kom ordentlig i gang med planleggingen, men nå ser det ut til at vi må betale mye mindre selv enn vi først hadde tenkt. Vi hadde ikke trodd at foreldrene våre ville bidra noe særlig og hadde lagt opp til at vi skulle betale det meste selv. Men da mamma og pappa så meg i brudekjolen, ble de så ivrige begge to. Nå vil de betale en tredel av moroa. Vi er bare kjempeglade!
Aelwyn Skrevet 12. mars 2004 #27 Skrevet 12. mars 2004 Vi har et veiledende budsjett og så får man gjøre så godt man kan for og holde seg innenfor dette... Jeg betaler ting som kan bet på forhånd og sparer litt pr mnd til det som man må betale i dagene før bryllupet. (Maten og slike småting.) :-)
Gjest Muslingen Skrevet 12. mars 2004 #28 Skrevet 12. mars 2004 Det er flere av dere som skriver dette, siden det sikkert er kjentfolk av dere som skal ta bildene. Men dere glemmer vel pris for film, forstørrelser, album og takkekort? Dette blir fort en del tusenlapper altså. Ville bare nevne det jeg Joda, selve fotgraferingen er gratis. Bildene til takkekort skriver vi ut selv, takkekort lager jeg selv. Så alt i alt koster det nok ikke så masse...
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2004 #29 Skrevet 12. mars 2004 Nei vi skal ha okse stek med wokkede grønsaker.. (poter og saus osv...) Kokken er kopisen til min kjære, så vi betaler kunn for råvarene..
Gjest MrsL Skrevet 12. mars 2004 #30 Skrevet 12. mars 2004 Becca skrev: Nei vi skal ha okse stek med wokkede grønsaker.. (poter og saus osv...) Poter? Æsj, er det no godt da?
¤Tiili¤ Skrevet 12. mars 2004 #31 Skrevet 12. mars 2004 Etter lokalskifting holder vi budsjettet helt fint!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2004 #32 Skrevet 13. mars 2004 Becca skrev: Poter? Æsj, er det no godt da? Tja, liker ikke kokte poteter selv, så det er frityrstekte.. Forma som en amerikansk fotball, vist du skjønner... De er rå-gode..
-ida- Skrevet 13. mars 2004 #34 Skrevet 13. mars 2004 Tja det blir vel omtrent som forventet hitttil, men det blir på godt over 100 i allefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå