Gå til innhold

Budsjettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer/klarte dere å holde budsjettet?

Vi har hatt en gjennomgang av budsjettet vårt i kveld, og det kan se ut som vi klarer det.

Det er iallefall himla dyrt med bryllup, men vi har vært flinke og skjærer ned der vi kan..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig gjennomsnittet for..la oss si..50 gjester :klø:

Føler jeg ligger dårlig an her.. :roll:

Skrevet

Uff og uff og uff...Jeg prøvde å fortrenge dette!!!! Vi skal liksom klare oss uten å ta opp lån..men det ser fryktelig dårlig ut! Av en eller annen "merkelig" grunn er budsjettet sprekt noe så grenseløst! Høh..(kan det være kjolen min kanskje? Hehe..) Vi er oppe i 96000,- :hår: :hår: Opprinnelig busjett var 55000-60000,- Vi er ca. 55 gjester!

Skrevet

Ja, jeg tror vi klarer oss bra jeg. Mamma som hjalp meg med å sette opp budsjettet, og hun rundet opp en del. Så hjalp det jo selvsagt at jeg vant brudekjolekonkurransen også da :hoho:

Men vi sparer inn her og der, og får det allikevel slik vi vil ha det. Fotograf ble litt dyrere enn beregnet, men, men............

Skrevet
Uff og uff og uff...Jeg prøvde å fortrenge dette!!!! Vi skal liksom klare oss uten å ta opp lån..men det ser fryktelig dårlig ut! Av en eller annen "merkelig" grunn er budsjettet sprekt noe så grenseløst! Høh..(kan det være kjolen min kanskje? Hehe..) Vi er oppe i 96000' date='- :hår: :hår: Opprinnelig busjett var 55000-60000,- Vi er ca. 55 gjester![/quote']

Hva er vitsen med budsjett da? (bare lurer) :klø:

Skrevet

Vi hadde ikke noe budsjett, men jeg tenkte sånn ca hvor mye det ble!!! For å si det sånn, er det nå blitt det dobbelte :oops: :oops: Men det går greit for det..

Skrevet

har klart å holde budsjettet foreløpig iallefall :)

Vi har rundet opp en del tall når vi satt og regnet ut, så får håpe at det hjelper litt!

Skrevet

Må for ordens skyld da legge til at vi hadde ikke dette budsjettet skriftelig. Min kjære og jeg ble enige om at vi burde holde ugiftene til max 60000,- Så gikk ting litt over styr da................. Men joda...skjønner tankegangen din :ler:

Skrevet

Min kjære og jeg ble enige om at vi burde holde ugiftene til max 60000,- Så gikk ting litt over styr da........

Jeg og tenkte rundt den summen, men skjønner ikke hvordan vi skal klare det :(..96000 som hos deg er nok mer realistisk for vår del..skrekk og gru :-?

Fått roa litt nå da...funnet ut at middagen+ drikke ikke blir så dyr som jeg trudde. Skal nok klare under 50 000 ja :-)

Skrevet

Vi har egentlig ikke noe budskjett vi, men det kommer vel på en 50/60000 tenker jeg.

Skrevet

Vi hadde ikke noe fastsatt budsjett på forhånd, men regner litt grovt over så vi hadde en pekepinn på hvor mye det vil komme på. Hadde nok forestilt oss at det skulle bli mindre enn det ser ut til å bli ja. :oops: Foreløpig ser det ut til å ende et sted mellom 75-80000,-. Mye er allerede innkjøpt, vi har tatt litt og litt hver måned for å spre utgiftene, ihvertfall av ting man kan ordne og betale på forhånd.

Men vi er heldige da, for foreldrene våre betaler selskapet! :hoppe:

Skrevet
Hva er egentlig gjennomsnittet for..la oss si..50 gjester :klø:

Føler jeg ligger dårlig an her.. :roll:

Tjahh...spørs hva dere skal spise, hvordan kjole du skal ha (hvor legger du max-lista liksom), brudesuite etterpå, drikke (hva slags drikke) etc etc etc.... Er tusen ting å tenke på og som spiller inn. MEN - vi har lagt oss på rundt 50-60.000,- i budsjett og det holder heeeelt fint:)

Skrevet

nå er vi gift da, men vi gikk faktisk under budsjett. *litt stolt*

Skrevet

Vi bare øker budsjettet etterhvert, vi.... :hoho:

Skrevet
Ja, jeg tror vi klarer oss bra jeg. Mamma som hjalp meg med å sette opp budsjettet, og hun rundet opp en del. Så hjalp det jo selvsagt at jeg vant brudekjolekonkurransen også da :hoho:

Men vi sparer inn her og der, og får det allikevel slik vi vil ha det. Fotograf ble litt dyrere enn beregnet, men, men............

GRATULERER! :)

Skrevet

Vi kommer aldri i livet til å klare å holde budsjettet slik det en gang var satt opp.... Hmm.. En liten grunn til det er kanskje at jeg begynte å farte rundt her inne hvor jeg plutselig fikk med meg en del ting vi ikke hadde tenkt på da vi satte opp budsjettet....

Skrevet

Tja, tror ikke vi ligger så ille an... Vi har spart inn på noen punkter og gått litt over styr på noen punkter så det har vel egentlig gått litt opp i opp til nå, men jeg skal vedde buksa mi på at vi har glemt noe på budsjettet sånn at vi må legge ut mer enn det vi har budsjettert med likevel. Tror ikke vi kommer til å sprekke med mye om vi nå sprekker...

Skrevet
Vi bare øker budsjettet etterhvert' date=' vi.... :hoho:[/quote']

:hoho::hoho::hoho: Den der var ikke dum. Da blir man jo uansett til å holde budsjettet.. :hoho:

Gjest Muslingen
Skrevet

Vi har ikke noe budsjett vi....

Men så er kjolen min ganske billig, alle kakene baker folk gratis for oss (bryllupskaka også), fotografen er gratis, råvarer til middagen er billig, mesteparten av alkoholen er innkjøpt, invitasjoner og bordkort lages selv osv osv.... Alt blir veldig personlig, alt gjøres av oss selv eller venner av oss. Aner ikke hva beløpet blir til slutt, men det tenker vi ikke så mye på. Det koster det det koster liksom. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...