maik Skrevet 25. desember 2012 #1 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg fikk en kniv til jul som jeg har lik av fra før. Det var ikke med kvittering eller byttelapp, men et klistremerke hvor det står at den er kjøpt på traktøren. Vet noen om det er mulighet for å få byttet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 26. desember 2012 #2 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er veldig ulik praksis på dette. Du har dessverre Ingen bytterett - men det er verdt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 26. desember 2012 #3 Del Skrevet 26. desember 2012 Du har som sagt ingen rettigheter når det kommer til varer som er kjøpt i butikk, men mange butikker er innstilte på å hjelpe deg på dette punktet, spesielt etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 26. desember 2012 #4 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvis det er et gjennomsiktig klistremerke så gjelder det som byttelapp i den kjeden. Det fikk jeg hvertfall beskjed om når jeg kjøpte julegaver der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 26. desember 2012 #5 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg kjøpte en julegave hos kitchn og der fikk varene et klistremerke med logo på. Jeg spurte om klistremerket fungerte som byttelapp, og det gjorde det. Det er helt sikkert likt hos traktøren. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå