Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sååååå sinnsykt lyst å dra på sydentur, fortalte det til kjæresten min ihåp om at vi kunne dra på sydentur sammen før ungen kommer (er gravid med han) men det var han overhode ikke interessert i!! Han skulle heller dra på sydentur med onkelen hans og gutta og det var han jævlig rask å konkludere.

Ble veldig skuffet! Har ikke så lyst å dra på ferie sammen med mine venninner i og med at de vil drikke og det har jo ikke jeg annledning til, og ingen av familien min har tid eller penger.

ååh..Går jo ikke ann å tvinge meg selv med han heller. :( må da bli sittende hjemme mens han er på sydentur......og muligens henter en haug med gratis kjønnsykdommer der ( og det sier jeg selv med fare for å høres helt paranoid ut)

Følte bare for å rope ut frustrasjonen min til noen....kanskje bare hormonene mine som lever sitt eget liv. sitter å gråter nå :((

Anonym poster: cd81511585943496bfb2e4c52d7b6604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når uhellet nå er ute så vil jeg nok gjennomføre svangerskapet. Han er egentlig veldig snill osv, men har så klart noen ulemper som alle andre. f.eks han er veldig Uinkluderende, han spør f,eks ikke om jeg vil bli med han hjem siden han ikke kunne bli med meg på vinterferie i jula pga familien hans, Han inviterer meg ikke med på konsert med han og søsteren, han vil som dere har fått dere med og ikke reise til syden med meg, han vil bare være hjemme hos meg når han ønsker å være sammen med meg. Og nei det er ingenting galt med meg, vil si jeg ser minst like bra ut som han.

Skrevet

Er du gravid? Med han? Det høres jo ut som et forhold mellom to i 14årsalderen?

Anonym poster: a4bcd176a0772cd11976e28f4e96e5d8

Skrevet

Greia er det at vi har bodd sammen før, men nå er livene våres litt annerledes, vi bor flere timer unna hverandre så da blir det bare helgebesøk :) Men skulle ønske han kunne prioritere meg litt mer på andre plan. Er litt lei av å ligge med han i en seng helg etter helg. Tror nok han er litt for forsiktig med meg...

Skrevet

Her har dere absolutt ikke tenkt to ganger før babyer kom inn i bildet. Han nekter å ta deg med på tur? Og dere bor langt unna hverandre?

Skrevet

Har sååååå sinnsykt lyst å dra på sydentur, fortalte det til kjæresten min ihåp om at vi kunne dra på sydentur sammen før ungen kommer (er gravid med han) men det var han overhode ikke interessert i!! Han skulle heller dra på sydentur med onkelen hans og gutta og det var han jævlig rask å konkludere.

Ble veldig skuffet! Har ikke så lyst å dra på ferie sammen med mine venninner i og med at de vil drikke og det har jo ikke jeg annledning til, og ingen av familien min har tid eller penger.

ååh..Går jo ikke ann å tvinge meg selv med han heller. :( må da bli sittende hjemme mens han er på sydentur......og muligens henter en haug med gratis kjønnsykdommer der ( og det sier jeg selv med fare for å høres helt paranoid ut)

Følte bare for å rope ut frustrasjonen min til noen....kanskje bare hormonene mine som lever sitt eget liv. sitter å gråter nå :((

Jeg har vært der jeg og, bare at jeg var dum til å si ja til det i sinne, og dagen etter var turen bestilt og betalt. Det ødela rett å slett så mye i forholdet vårt(selv om ingenting skjedde), jeg stolte på han men satt hver kveld med klump i magen å kvalm. Det er rett å slett ikke greit å dra uten deg. Kjente jeg ble litt sint på dine vegne nå! :sjokkert:

Har man kjæreste/kone så er det ikke greit med sydentur med gutta. Unntak er jo selvfølgelig fotballturer etc. Men syden tur? NEI.

(Liten ting jeg hørte fra den gang svigermor; "Jeg bestilte billett til meg selv å reiste med på den gutteturen som eneste jente jeg")

:hug: til deg!

Anonym poster: 378cc1604ea4feb99bc7b31202939a9a

• Liker 1
Skrevet

Nei han inviterer meg aldri med på tur. F,eks de helgene han skal hjem til familien som bor byen, så inviterer han meg ikke med hjem til dem (jeg er fra bygda) også drikker han der og henger masse med vennene og ikke minst venninnene hans. Engang spurte jeg han om når det var han skulle invitere meg med, så skrev han bare "har faktisk ikke tenkt over det" Og på julaften skrev han at han skulle på badstu og alt mulig kunne skje. Prøver bare å jatte med å forstå ønskene hans siden det er barn med i bildet. Men tror det var dårlig forsøk på å gjøre meg sjalu siden jeg nylig hadde kontakt med exn min.

Men har prøvd å forklare han at jeg ønsker stabilitet. Skal snakke mer med han om sydenturen, er ikke det at jeg ikke har stolt på han mye før, er bare det at jeg syns det er trist å sitte alene hjemme som gravid mens han muligens puler rundt, drikker, herjer og reiser til syden. Føler meg veldig alene....

Har sagt det til han før, men vet ikke....

Nei han er altså veldig engasjert i graviditeten og vil være der for meg og barnet, men han prioriterer dårlig.

Skrevet

også ikke nok med det så vil han ikke flytte til meg når babyen kommer, han vil at jeg skal flytte til han fordi han må prioritere jobben. Men han må jo forstå at jeg ikke kan være alene de første ukene med babyen mens han er på jobben, jeg må nok være hjemme hos foreldrene mine.....

btw TS her..

Skrevet

Har man kjæreste/kone så er det ikke greit med sydentur med gutta. Unntak er jo selvfølgelig fotballturer etc. Men syden tur? NEI.

Du kan ta deg en gigantisk bolle. Dette er jo helt idiotisk.

Stoler du så lite på typen din så er det ingenting å satse på uansett. Mener du seriøst at du er i din fulle rett til å nekte typen/mannen din å reise på ferie med gutta? Hva er så forskjellig med en fotballtur kontra syden? Kan han være utro på sydentur kan han være utro andre steder også.

Til TS: Jeg er selv av det mannlige kjønn og er ikke alltid enig med hylekoret her inne på KG. Men du bør virkelig revurdere forholdet. I beste fall gi han ultimatum "skjerp deg og still opp 100%, ellers blir det helgepappa og barnebidrag".

Jeg ser også at du ikke stoler på gutten. Dette er virkelig ikke noe bra grunnlag å starte en familie med....

Skrevet

Du kan ta deg en gigantisk bolle. Dette er jo helt idiotisk.

Stoler du så lite på typen din så er det ingenting å satse på uansett. Mener du seriøst at du er i din fulle rett til å nekte typen/mannen din å reise på ferie med gutta? Hva er så forskjellig med en fotballtur kontra syden? Kan han være utro på sydentur kan han være utro andre steder også.

Til TS: Jeg er selv av det mannlige kjønn og er ikke alltid enig med hylekoret her inne på KG. Men du bør virkelig revurdere forholdet. I beste fall gi han ultimatum "skjerp deg og still opp 100%, ellers blir det helgepappa og barnebidrag".

Jeg ser også at du ikke stoler på gutten. Dette er virkelig ikke noe bra grunnlag å starte en familie med....

Svarer tilbake; Altså, jeg møtte min samboer på en sydentur. Si hva du vil men det er forskjell. Som jeg ser så er du gutt også, og det er ikke det å nekte, men hallo?? Man sitter med en rævva følelse når typen er på sydentur med gutta. Ja, jeg mener at man kan nekte det. Du lurer på forskjellen? Fotball-tur da ligger man ikke på stranda å ser på andre, drikker å fester dagen er lang. Det er vell stort sett det man gjør når man er ungdom på sydentur, så det gigantiske bolla di skal du få lov å knalle i deg selv.

TS: Kjenn på magefølelsen din, føles det helt feil, ikke la være å si ifra om det! Det gjorde jo jeg og det endte opp med at jeg knakk helt sammen. Han minner meg veldig ut i fra eksen min med tanke på det du skriver. Forholdet vårt røk fordi jeg ikke satte ned foten med hva jeg mente var feil, og når jeg først gjorde det så var det for sent..

Varme klemmer!

Skrevet

Du sier du traff typen på sydentur. Eneste måten dette er relevant til ditt utsagn er om han hadde en dame her hjemme i Norge på gjeldende tidspunkt. Var han singel så er det en helt annen historie.

En mann i ett forhold oppfører seg ikke som en singel mann når han er på ferie. Uavhengig om det er sydentur eller fotballtur. Dersom det sistnevnte er tilfelle, så oppfører han seg som en singel mann når han er ute på byen her hjemme også. Ergo ingenting å samle på.

Det er ikke bare på sydentur man kan titte på damer. Lettkledde damer ser man over alt, feste og drikke hele dagen kan man vitterlig gjøre her hjemme også.

Bollen er fortsatt din.

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Siden mobilen tullet seg og poster dobbelt, så legger jeg til at jeg ville aldri nektet samboeren min en venninnetur til syden. Jeg hadde tvert i mot oppfordret det. Jeg vet hun ville gjort det samme med meg.

Endret av Mumsen86
Skrevet

Beklager, fikk plutselig litt dårlig samvittighet for at jeg hisset meg opp! Haha :fnise:

For å være helt ærlig, skal jeg si at jeg var i ett forhold når jeg reiste på jente-tur til syden(det var på skranten og ute å kjørte hele forholdet), men uansett.. Jeg ser jo i dag at det jeg gjorde var helt grusomt, men uansett.. Jeg møtte en ny i Syden, og ble sammen med han..

Fortsatt enig at bollen er min? Er ikke ute etter å diskutere/krangle, men jeg vet hva jeg gjorde på den tiden, og selvfølgelig, ikke alle er sånn som jeg var på den tiden..

Dette er også noe han jeg møtte der nede(samboeren) visste, derfor er det min grunn til å sette foten ned. Men altså, alle er jo forskjellige og absolutt ikke sånn jeg var, men jeg kjenner jeg får litt noia når den ene parten vil på syden-tur og den andre sitter igjen med en skikkelig dårlig følelse. Nettopp fordi jeg har gjort det jeg gjorde, og vet hvor mye jeg såret en person. ..

Skrevet

Jeg syns det er ganske mange ting i innleggene dine som tyder på at forholdet deres kanskje ikke er helt optimalt. For det første så stusser jeg litt over at han som skal være kjæresten din og far til ditt barn, ikke ønsker å tilbringe tid sammen med deg. Det hadde vært greit om han rett og slett ikke ønsket å dra til syden i det hele tatt, men når han foreslår å heller dra sammen med noen andre enn deg - det syns jeg er rimelig spesielt. Ikke akkurat typisk "kjæreste"-greier.

Det andre jeg reagerer på er at det er veldig mye alkohol og drikke-snakk. Har dere pratet om hvordan det blir med alkoholen når dere får barn? Jeg regner med at dersom han er heftig på flaska, vil det komme som et lite sjokk at man ikke kan dra på byen hver helg når man må passe på et lite barn. Det vil si, han kan jo dra på byen, men det hadde vært rimelig håpløst for deg som måttet sitte hjemme alene med barnet.

Skrevet

Takk for flotte innspill og gode klemmer, setter jeg pris på :)

Jeg inviterer han både hit og dit, og ville han skulle være hos meg i romjula, dra på ferie i romjula sammen med meg. Men han måtte være sammen med familien sin. Greit nok, bare litt leit at jeg ikke blir invitert til han da, sånne ting får meg til å savne ex'n som alltid skulle ha meg med til familien sin.

Men regner med at det er filleting og ikke noe å bry seg om. Han er jo ganske ordentlig av seg til og bare være 20 år. Er selv 22. Stoler delvis ikke på han pga alderen, må ærlig innrømme at jeg merker forskjellen på nivået våres, men håper vell innerst inne at det engang blir en mann av den gutten også. Og prøver å møte han halvveis pga barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...