Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventer at vi kvinner skal sjekke dere opp...

Elsker å være "hard to get" og koser dere når dere kan avvise...

Liker også å bli tatt i ræva med strap-on dildo etter hva jeg leser på seksualitetsforumet....

Hva blir det neste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, ja de har kanskje lært av kvinner med prinsessesyndromet da?

Er du sur fordi du blir avvist nå og ikke kan dukke opp med kort skjørt på byen og ha en haug med menn siklende etter deg?

• Liker 5
Skrevet

Menn som er så glade i katter at de tar plastiske operasjoner for å ligne de. Det er bare å gå til innkjøp av kattekasse i str. xxl og kattemynte.

• Liker 1
Skrevet

Liker også å bli tatt i ræva med strap-on dildo etter hva jeg leser på seksualitetsforumet....

Hva blir det neste?

Personlig kjenner jeg meg ikke igjen i dette men jeg vil beklage på vegne av oss menn at vi ikke er perfekte i deres øyne. Men dere kan jo håpe at kg-mennene er noe mer feminine enn andre, det heter jo tross alt kvinneguiden.

Det neste blir vel noe som: vi får flere husfedre og frisørmenn. Også sitter de der i hotpants og prøver å få damernes oppmerksomhet ved å strutte ut rumpa og viser fram de shava legsa sine. Vent.... vi har vel mye av det her allerede. aiaiai

Anonym poster: a605ce81a53821c4d84a105ba44fe91e

Gjest Glorificus
Skrevet

Og, hallo, hva med dagens maskuline kvinner.. Som er yrkesaktive (enkelte er til og med politi, snekkere og elektrikere!), snuser, kjører bil, bruker bukser og skifter lyspærer. Ille.

• Liker 1
Skrevet

Hva blir det neste?

Ja, tenk om menn skulle velge kvinner som kan måke selv eller skifte lyspære selv...
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...