Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste tiden brukt Cream Finish fra kanebo og vært veldig fornøyd.

Men jeg lurer på en ting, Dama i parfymeriet sa at Kanebo var den som var mest dekkende i forhold til Estee Lauder.

Har dere noen erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har Kanebo, og den er sinnssykt dekkende, så jeg bruker den som concealer, og på nesen når den er så tørr at jeg ikke kan bruke pudder. Hvilken fra Estee Lauder snakker du om? Jeg tror de har en som heter Double Wear, som skal være ekstra dekkende, hvis det er det du er ute etter.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg tror de fleste merkene har ulike foundations, noen mer dekkende enn andre.

Det har i hvert fall jeg erfart fra Lancome, Clinique og Chanel.

Kanebo har vel sikkert en annen variant som kanskje ikke er så dekkende de også??!!

Skrevet

Jeg synes Kanebo sin er kjempegod, men jeg har ingen erfaring med Estee Lauder sine.

Hver gang jeg finner noe bra, får jeg nemlig lyst på noe som er enda bedere. Jeg må nemlig ha ny i dag! Men tror jeg bare skal holde meg til Kanebo.

For den passer bra til min hudtype, har normal/tørr hud, litt ujevn. Derfor liker jeg å ha en som dekker litt.

Skrevet

Teint Idole fra lancome er best! Er det virkelig ingen av dere som har prøvd den?

Skrevet

Nei, jeg har ikke prøvd den. Hvordan er den? Sitter den godt?

Skrevet

Ja, den er knallbra! Sitter bra og smitter ikke over på klærne. Den dekker godt og ser veldig naturlig ut. Og huden føles silkemyk! T.o.m samboeren min merket at huden ble mye mykere etter at jeg begynte med denne! Mange foundations merker du at du har på, men det gjør du ikke med denne! Den koster ca 280,- og jeg bruker nr1 om vinteren, våren og høsten og nr 3 om sommeren hvis jeg har blitt brun i ansiktet.

Skrevet

Kansje jeg skal prøve denne da..Takk for tips

Gjest Xavia
Skrevet

Jo har brukt Tein Idole... for lenge siden.

Nå bruker jeg Photogenic Ultra naturel, også den fra Lancome. Tror jeg byttet fordi den jeg synes den andre var for for dekkende.

Husker ikke helt...

Skrevet
Teint Idole fra lancome er best! Er det virkelig ingen av dere som har prøvd den?

Der jeg var hadde de ikke denne, for de sa at den skulle gå ut..?

Gjest Ethereal
Skrevet

De oppdaterer vel stadig vekk utvalget sitt? Det er kommet en ny fra Lancome, Color ID, som skal tilpasse seg hudfargen. Vet ikke om den er kommet til Norge enda, men den dukker nok opp.

Ellers har jeg hørt at Superfit fra Clinique skal sitte lenge, og dekke bra.

Skrevet
De oppdaterer vel stadig vekk utvalget sitt? Det er kommet en ny fra Lancome, Color ID, som skal tilpasse seg hudfargen. Vet ikke om den er kommet til Norge enda, men den dukker nok opp.

Ellers har jeg hørt at Superfit fra Clinique skal sitte lenge, og dekke bra.

Har lyst til å prøve Clinique en gang, men denne gang ble det Kanebo sin.

Er egentlig godt fornøyd med den..

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis noen noengang finner opp en foundation som jeg LIKER, skal de få premie. Enten dekker de for mye, slik at det vises, eller de ligger som et lag på huden, slik at jeg merker det hele tiden.

Jeg har tenkt å spørre om en prøve på den nye til Dior, skal være veldig lett. Heter Diorskin Pure Light.

Skrevet

Fikk alltid kviser av Lancome sin foundation. Har brukt Clinique lenge og har ikke tenkt å bytte ut. Men den Ethereal nevne høres forferdlig fristende ut...Jeg hater tunge lag som jeg kan kjenner!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg fikk en prøve på den, og den klarte nok ikke å få meg til å bli foundationbruker. Konsistensen var veldig lett, nesten vannaktig, og derfor tok det en stund før den trakk inn. Men resultatet ble bra! Så godt som usynlig, så ikke noe for dem som vil ha et dekkende resultat.

Tipper den er etterfølgeren etter Diorlight, som ser ut til å være borte overalt.

Skrevet

Der jeg var hadde de ikke denne, for de sa at den skulle gå ut..?

HVA? Skal den gå ut? Typisk az, dette er den eneste jeg liker, ihvertfall den jeg liker best!! Må kjøpe hele restlageret.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...