Lurt smil Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Jeg har aldri trodd på noe slik .... Og egentlig ledd litt av det Men for to uker siden gikk jeg ut for å møte en kamerat som var ute med noen venner av seg . Han ene av disse vennene falt jeg for ved " hei jeg heter ...." Han var ikke super kjekk og ikke en jeg egentlig ville sett etter men vi hadde en sånn elektrisk greie mellom oss. Så der satt vi i baren og bare såpå hverandre og holdt hender og flørtet. Dagen etter kom han på besøk til meg og siden det har vi vært "oss to " Har hatt flere forhold før , men aldri følt noe lignende før ?! Er bare så veldig riktig og vi er super forelska begge to og begge ble betatt på første møte . Noen flere som har opplevd noe lignende ??
Thumbeline Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Ja, jeg har opplevd det to ganger. De forholdene har ikke vart lenge, men har vært ganske heftige når de har holdt på.
Sulosi Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Yes, det skjedde for noen år siden. Han forsvant sporløst uten grunn etter 6 uker I dag vet jeg mere om han, blant annet at han sliter med depresjoner og diverse men det hadde vert veldig greitt å fått en skikkelig avslutning så hadde jeg sluppet å kverne på hva som gikk galt.
Nettinettet Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Er bare så veldig riktig og vi er super forelska begge to og begge ble betatt på første møte . Noen flere som har opplevd noe lignende ?? Åh så hyggelig lesning! Gratulerer med full klaff Jeg har opplevd det samme flere ganger, men med de fleste dabber det av når vi blir bedre kjent. Men to ganger har det bare blitt bedre og bedre! Herlig følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå