Gå til innhold

Pusse opp lekerom : Hvilken farge bør jeg velge på veggplate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pusse opp lekerom som brukes av både jenter og gutter i alder under 3 år. Siden barna har klart å rive ned tapetet 2 ganger, har jeg nå tenkt å bytte til noe annet.

Maxbo har fått inn noe som heter: Walls4you. Jeg likte løsningen- nye vegger med fibertapet uten å male......... Men jeg vet ikke hvilken type , og farge jeg skal gå for. Rommet er 8 kvm, og vil derfor at det skal se både stort og lyst.

Trenger virkelig tips og råd fra dere som vil dele det med meg. Må starte med projektet på torsdag.

Takker så mye på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke farger finnes disse i da? Kanskje greit å få med???

Anonym poster: 333893633cefa09e64502b68a83a8005

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha gått for ferdigmalt panel. Det er pent og kanskje litt mer vanskelig å slite enn tapet.

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha gått for ferdigmalt panel. Det er pent og kanskje litt mer vanskelig å slite enn tapet.

mener du MDF panel?

Skrevet

Absolutt ingen av dem! Vanskelig å si hvilken som var styggest, de var grusomme alle sammen!

Mal heller med den nyeste malingen fra jotun som er laget for å tåle hard bruk.

Anonym poster: 333893633cefa09e64502b68a83a8005

Skrevet

Ja for eksempel. Lureste fargevalget du gjør er antakelig å velge den tidløse hvit fargen å heller ha fargerike bilder og ting i rommet.

http://www.moelven.c...ug 2012_web.pdf

Er enig med deg. Hadde lyst på hvit farge jeg også. Jeg får tenke litt. Eneste ulempen med MDF panel er at jeg kan ikke ha wallstickers på den pga strukturen

Skrevet

Er enig med deg. Hadde lyst på hvit farge jeg også. Jeg får tenke litt. Eneste ulempen med MDF panel er at jeg kan ikke ha wallstickers på den pga strukturen

Jeg tror du kan ha det, jeg kjenner ei som har sånn wallsticker skrift på sitt panel. Du kan også ha brystningspanel og tapet ovenfor.

Skrevet

Likte ingen av de fargene/løsninger som er linket til.

Siden rommet er så lite, så vil jeg tro sterke farger passer ikke, ikke for mange detaljer heller.

Her er noen bilder for inspirasjon.

2010-06-kenzie2_rect6401.jpg

67944-fun-kids-playroom-r-x.jpg

CI-Serena-Lily_playroom_s4x3_lg.jpg

SU0210110c_2_x.jpg

3322.jpg

Søk på nettet for å velge hvilke elementer du liker og hva du ikke kan tenke deg å ha hjemme.

Skrevet

Likte ingen av de fargene/løsninger som er linket til.

Siden rommet er så lite, så vil jeg tro sterke farger passer ikke, ikke for mange detaljer heller.

Her er noen bilder for inspirasjon.

2010-06-kenzie2_rect6401.jpg

67944-fun-kids-playroom-r-x.jpg

CI-Serena-Lily_playroom_s4x3_lg.jpg

SU0210110c_2_x.jpg

3322.jpg

Søk på nettet for å velge hvilke elementer du liker og hva du ikke kan tenke deg å ha hjemme.

Tusen takk Wei Wei for alle de bildene du har postet. Fikk mye inspirajon:)

Er fortsatt åpen for tips........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...