AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #1 Skrevet 25. desember 2012 Hei. Er det noen som har en anbefaling til en bra stylingspray man bruker før man krøller håret, en som gjør at krøllene holder lenge, uten å stivne/klisje til håret? Jeg har litt tynt/fint hår som er ganske mykt og glatt, og krøller med slettetang faller ut med en eneste gang uten noe i først. Er det noen som har tips til en stylingspray, evt andre lure ting jeg kan gjøre for å få krøllene til å holde seg? Jeg skal foresten kjøpe ny krølltang, så det er denne jeg kommer til å krølle håret med fremover:) Hilsen meg! Anonym poster: f058b5baa605b2fb26f006582d253df7
Mb26 Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Slenger meg på, har langt tykt litt krøllete hår med mye fall, når jeg krøller det med krølltang (f. Eks) etter jeg har rettet det eller i det hele tatt så faller krøllene mine ut etter bare 1-2 timer selvom jeg bruker masse hårspray, irriterende
Anehan Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Det beste tipset jeg har fått for å holde på stylingen er å ikke vaske håret samme dag som du skal krølle/rette det. :-)
Thumbeline Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Det beste tipset jeg har fått for å holde på stylingen er å ikke vaske håret samme dag som du skal krølle/rette det. :-) Selvfølgelig.... Når jeg skal fikse meg og krølle/rette håret er det som regel til fest eller noe annet spesielt, og da MÅ jeg dusje den dagen også...
Anehan Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Selvfølgelig.... Når jeg skal fikse meg og krølle/rette håret er det som regel til fest eller noe annet spesielt, og da MÅ jeg dusje den dagen også... Jeg dusjer jo selvfølgelig også samme dagen, men vasker ikke håret da sånn at jeg vet at krøllene/rettingen sitter :-)
Thumbeline Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Jeg dusjer jo selvfølgelig også samme dagen, men vasker ikke håret da sånn at jeg vet at krøllene/rettingen sitter :-) Ja, men jeg MÅ også vaske håret samme dagen. Får fort fett hår. Dusjer jeg en dag, begynner jeg å få fett hår kvelden neste dag. Så det funker ikke for meg..
kills Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Jeg får også fett hår fort. Det er utrolig hvor mye en god hårspray hjelper på frisyren! Jeg bruker å spraye gjennom det et par timer før jeg krøller det, og selvfølgelig etter at jeg har krøllet det. Bruker Masterpiece fra Bed Head.
Belima Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Er det varmebeskyttelse i Masterpiece? "Alle" sier at en skal bruke et varmebeskyttende produkt i håret før styling, hva bruker dere da? Må være jo noen andre som bruker noe annet enn Masterpiece. Flere forslag?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Det samme lurer jeg også på, er det ikke noen som har prøvd en annen enn den der masterpiece? Er ikke den en vanlig hårspray? Jeg har lyst på en stylingsspray til å spraye i håret før krølling, og så sprayer jeg over med vanlig hårspray etterpå. Har tenkt litt på en av disse, men har ikke lest om noen anbefalinger på disse enda: Curly sexy hair Full on Curls Osis hairbody KMS hair stay style boost GHD style curl hold spray Kérastase Double Force Multiprotective Matrix Biolage Bumble & Bumble BB does it all styling spray Er det noen som har prøvd noen av disse, og kan si om de anbefales eller absolutt ikke bør brukes penger på? Hvis ikke noen har noen anbefalinger så tror jeg det blir en av disse jeg kommer til å kjøpe, men det som er så dumt er jo at jeg vet ikke om de er bra eller ikke. Det er kun disse jeg har best kjennskap til når det gjelder merke. Tror flere eller alle disse har varmebeskyttelse i tillegg:) Anyone? Anonym poster: f058b5baa605b2fb26f006582d253df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå