Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på tide å få fingen ut og få ordnet en innboforsikring for leiligheten vi leier. Og jeg lurer på hvilke forsikringsselskap dere som har tegnet det selv har, og ca hva dere betaler. Altså ikke dere som har forsikring dekket via jobben :wink: , er vikar og må nok tegne det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Gjensidige NOR, er ikke helt sikker på hva den ligger på i året... tror det kommer an på forsikringssummen. Måtte gå gjennom alt vi eide å gjøre en utregning på hvor mye alt hadde i ca verdi for å finne ut et forsikringsbeløp. Dette synes jeg var vanskelig, men kundekonsulenten sa det var bare å oppgi et ca beløp så kan en endre det om en investerer i dyre ting etc. Tror vi tok 300 000 kr

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg har Vital via fagforeningen.

Gjest prestekrage
Skrevet

Heisann!

Jobber i IF og har naturlig nok forsikringene mine der. For innbo satt til 850.000 betaler jeg ca 2500 FØR jeg har trukket vekk rabatter.

Tips når det gjelder innboforsikringen/ alle forsikringer: Meld deg inn i organisajon som OBOS, TOBB, huseiernes etc. da dette gir GODE rabatter på forsikring.

Glemte å si at jeg har superdekning på innboet. (på folkemunne kalt TABBEFORSIKING)

Skrevet

Vi leier også, og er forsikret i IF. Betaler rett i overkant av 1000 kr i året. Synes ikke det er så ille, så jeg må innrømme at jeg ikke har giddet å sjekke andre selskap... :oops:

Amarone

Gjest baby-E
Skrevet

jeg har forsikring i vesta, gjennom norsk sykepleieforbund... For hjem ekstra-forsikring (innbo verdi inntil 1,5 mill). Betlaer 528 eller noe i året...

Gjest Ethereal
Skrevet

Vi sjekket begges fagforeninger, men endte til slutt med forsikring gjennom boligsamvirket. Vi eier en to-roms, og betaler mellom 800 og 900 kr i året.

Skrevet

Vi er fullverdiforsikret i Gjensidige NOR og betaler 3900 i året for det som Verdi-kunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...